Gå til innhold

Kongen røykte 45 om dagen

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116335

Som ikkerøyker lurer jeg på hvordan han fikk tid til det?

Det må da ta mye tid å røyke 45 sigaretter? Kongen som deltar på så mye offentlig der han ikke har kunnet røyke - når presset han det inn?

Jeg visste jo at han røykte før, men det er svært få røykebilder som har vært vist av han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hvis han røykte sigarettene like kjapt som jeg gjør når jeg drikker, så er det ingen sak å røyke 45 om dagen, selv om han ikke alltid kunne røyke på arrangementer osv.

En sigarett varer ikke særlig lenge altså. ;-)

Skrevet

En kollega av meg røkte 60....han så helt grønn ut.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vel, hvis han røykte sigarettene like kjapt som jeg gjør når jeg drikker, så er det ingen sak å røyke 45 om dagen, selv om han ikke alltid kunne røyke på arrangementer osv.

En sigarett varer ikke særlig lenge altså. ;-)

Hvor lenge varer en sigarett i gjennomsnitt? Det må vel være flere minutter?

Jeg bedømmer ut i fra kollegers røykepauser, men det er mulig de skravler mer enn de røyker.

Skrevet

Jeg bedømmer ut i fra kollegers røykepauser, men det er mulig de skravler mer enn de røyker.

JOda, noen minutter varer den nok. 5-7 minutter, alt etter hvor dype/ofte trekk man tar. :-)

Og hvis man da kjederøyker så går det temmelig fort.

laguna1365380434
Skrevet

Det kommer faktisk an på! Jeg har sett at noen røyker fortere enn andre, noen krønsjer når de er halveis og andre røyker helt ned. Dessuten sitter noen klar med lighter og sigg leeenge før de egentlig kommer til saken, skal bare si noe etc..Men..Jeg tror jeg røyker en sig på ca 3-4 minutter. Rent personlig.

:-)

Skrevet

45 om dagen går fint.

Selv om han sier det sånn, så kan det jo ha vært hektiske dager som gjorde at han var "nede" i 30 +/-, men et gjennomsnitt på 45 er nok ikke vanskelig.

hare1365380455
Skrevet

JOda, noen minutter varer den nok. 5-7 minutter, alt etter hvor dype/ofte trekk man tar. :-)

Husker du den på taket som bare tok ett minutt eller noe sånt? :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Røyker du, Hare? Det visste jeg ikke.

Gjest dampjernet
Skrevet

Veit du hva.. Jeg er også en av de jævlene som røyker og som ofte tjaser med deg her. Kunne ikke falt meg inn å fortelle deg det. Du er jo så opptatt av hvem som røyker og ikke røyker og hever deg over det.Jeg liker deg godt ellers.

hare1365380455
Skrevet

Neida, det var amber! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Veit du hva.. Jeg er også en av de jævlene som røyker og som ofte tjaser med deg her. Kunne ikke falt meg inn å fortelle deg det. Du er jo så opptatt av hvem som røyker og ikke røyker og hever deg over det.Jeg liker deg godt ellers.

Så hyggelig at du liker meg ellers da :)

Jeg er ikke så opptatt av hvem på dol som røyker eller ikke.

Hadde jeg vært det, så kunne jeg bare ha laget en FU over temaet. Jeg kunne til og med vært anonym, slik som du.

Men Hare kjenner jeg litt fra msn, og hadde inntrykk av at hun var ikkerøyker. Derfor spørsmålet.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå har jeg lekt meg litt med kalkulatoren.

Jeg har sett på ytterpunktene 3 og 7 min ut i fra deres anslag.

På 45 sigaretter bruker man ved 3 min per sigarett 2,5 timer. Ved 7 min per sigarett kommer vi opp i 5,2 timer.

Skrevet

Nå har jeg lekt meg litt med kalkulatoren.

Jeg har sett på ytterpunktene 3 og 7 min ut i fra deres anslag.

På 45 sigaretter bruker man ved 3 min per sigarett 2,5 timer. Ved 7 min per sigarett kommer vi opp i 5,2 timer.

Helt fantastisk at man kaster bort så mye tid av livet på noe så ufyselig :-)

".............................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Helt fantastisk at man kaster bort så mye tid av livet på noe så ufyselig :-)

".............................................."

Nå er jeg veldig fristet til å si meg enig, men da slutter vel dampjernet under her å like meg helt ;-)

Skrevet

Nå er jeg veldig fristet til å si meg enig, men da slutter vel dampjernet under her å like meg helt ;-)

Vel vel :-)

Jeg er ingen antirøyker, men: Røyking er ufyselig. Og ja, jeg har vært ufyselig selv.

"............................................."

Skrevet

haha ja! Den husker jeg godt. Jeg lurer fortsatt på hvorfor den varte så kort.

Han andre sin røyk varte jo mye lenger, jeg skjønte aldri hvorfor min varte bare 1 minutt. lol!

Skrevet

Jeg tror faktisk han fikk lov til å røyke på møter og slikt hvor andre ikke fikk lov. Men det er faktisk ingen sak å røyke så mye, det har jeg gjort tidligere og det var helt problemfritt å få tid til det selv om jeg jobbet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

45 går fint. Det er derfor jeg slutta. Jeg fant ut at det ikke var tiden det skulle stå på.

Jeg festrøyker fortsatt, og nettopp fordi 40 røyk ikke er noe voldsomt styr en varm sommerdag med utepils i bøtter og spann, vurderer jeg å gi avkalle på festrøykinga også.

Sist jeg var i syden røyka jeg så mye at jeg de siste dagene var anpusten.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

45 går fint. Det er derfor jeg slutta. Jeg fant ut at det ikke var tiden det skulle stå på.

Jeg festrøyker fortsatt, og nettopp fordi 40 røyk ikke er noe voldsomt styr en varm sommerdag med utepils i bøtter og spann, vurderer jeg å gi avkalle på festrøykinga også.

Sist jeg var i syden røyka jeg så mye at jeg de siste dagene var anpusten.

Jeg forstår at jeg som trodde at en 20-pakning om dagen var mye, har tatt helt feil...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...