Gå til innhold

Hva med litt "hevn" ved utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Lasse1

Jeg har skrevet et innlegg lenger ned her hvor jeg spør om hva man skal gjøre når partneren er utro og takker for svar for det, selv om jeg ikke helt vet hva som er rett å gjøre eller ei, men det har da hvertfall fått meg på litt andre tanker ja.

Nå har det seg slik at partneren er fortiden bortreist, og når han kommer hjem så er jeg borte i jobbsamenheng noen dager, så jeg får ikke konfrontert han med "fakta", men...

...fikk jævlig lyst til å gjøre han et pek så han skjønner at jeg vet hva han drver med...

F.eks...ta frem det "tilsmussede" lakenet jeg fant før han dro, legge frem dekke plast (sånn man bruker når man maler) og kondomer på sengen og skrive en lapp at det er for at han ikke skal grise til sengetøyet og pådra seg ENDA flere kjønnsykdommer imens jeg er borte, og LYKKE TIL!

Kanskje litt barnslig av meg, men, og det går kanskje litt på tvers av min egen verdighet, så hører gjerne om kommentar til dette og evt. ANDRE forslag som kan "STIKKE" litt?

Jeg går vel ut i fra at jeg setter igang et raseri hos han med dette, men SKITT AU!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230391-hva-med-litt-hevn-ved-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Astral

Hvis du først skal være utspekulert, så synes jeg heller du skal vente til du kommer tilbake igjen. Da får han ikke tid til å tenke ut en eller annen mindre god forklaring, noe han ikke får hvis du bare kommer hjem en stund før han venter deg, og du spør om han var smart nok til å vaske sengetøyet og bruke kondom denne gangen...

Gjest bedre uten ham

Hvis du er 100% sikker på at du har rett, ville jeg skiftet lås på døren. Pakket en bag for ham med noen klær etc, som du leverer til hans foreldre, eller annen familie / venner som bor i nærheten. Da kan du si, uten å utbrodere noe, at du har skiftet lås fordi han har oppført seg utilgivelig, og at du ber om at han kan bo der til han har bestilt flyttebil og henter tingene sine. Så ville jeg sendt en melding til ham hvor han kunne finne bagen sin, og så ville jeg reist og vært _helt_ utilgjengelig for ham og andre han kjenner.

Så kommer hevnen: du lever livet videre, mye bedre enn du gjorde sammen med ham. Det er den ultimate hevn, som ikke bryter deg ned, tvert i mot.

Hvis du er 100% sikker på at du har rett, ville jeg skiftet lås på døren. Pakket en bag for ham med noen klær etc, som du leverer til hans foreldre, eller annen familie / venner som bor i nærheten. Da kan du si, uten å utbrodere noe, at du har skiftet lås fordi han har oppført seg utilgivelig, og at du ber om at han kan bo der til han har bestilt flyttebil og henter tingene sine. Så ville jeg sendt en melding til ham hvor han kunne finne bagen sin, og så ville jeg reist og vært _helt_ utilgjengelig for ham og andre han kjenner.

Så kommer hevnen: du lever livet videre, mye bedre enn du gjorde sammen med ham. Det er den ultimate hevn, som ikke bryter deg ned, tvert i mot.

Hvis hun eier stedet de bor, ja.

"..........................................."

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...