Mai vesla Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei hei! Jeg er en relativt nygift jente på 23 år. Jeg har vært sammen med han som er mannen min fra jeg var ganske ung og vi har en jente sammen som akkurat har fylt 5 år. Vi har forsåvidt alltid hatt problemer med å snakke sammen om vanskelige ting som følelser og sånn, det er ikke bare han, men jeg og. Kanskje mest meg. Det har gått mye opp og ned i forholdet vårt, det gjør det i de fleste forhold har jeg hørt. Men ting blir 1000 ganger verre når vi ikke klarer å snakke sammen føler jeg. en liten fjær blir til 15 høns. Sexlivet vårt har strengt tatt aldri vært det helt store, sjelden forspill, han gjør seg ferdig i løpet av noen få minutter, også ligger jeg der da og føler meg aller mest brukt egentlig.Da er det vanskelig å ikke gråte. Jeg føler også ofte at han kritiserer meg for egentlig det meste. Alt fra hvordan jeg oppdrar jenta vår til hvordan jeg gjør rent i huset. For ikke lenge siden hadde jeg et nærmest sammenbrudd hvor jeg gråt og gråt og etter ganske lang tid fikk fortalt han hvordan jeg har følt det, at jeg sliter litt med skyldfølelse, at jeg føler ting aldri er godt nok, at dete på en måte har forplantet seg til andre arenaer der jeg vet jeg har klart ting før osv.. Det hele endte med at jeg tok med meg jentungen hjem til mamma og var der noen dager. Han la seg imidlertid skinnflat med det samme og har etter dette vært den omtenksomme mannen/gutten jeg ble sammen med for 7 år siden, men som gradvis har blitt borte for meg. FEILEN nå er at selv om han er aldri så søt og snill nå, klarer jeg ikke å føle noe annet enn avmakt når han søker nærhet, jeg orker ikke forholde meg til det, jeg orker ikke at han tar på meg, jeg orker nesten ikke sitte ved siden av han en gang. Har sovet på eget soverom etter dette utbruddet mitt. Jeg vil veldig gjerne være den kona han ønsker seg, men klarer ikke.. Hvordan få dette til å gå over? HJELP! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230407-f%C3%B8lelsene-mine-virker-ikke-som-de-skal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest desemberbarn Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 uff da! det høres ikke bra ut! du burde nok tenke nøye over om han er verdt alt dette....Elsker du han? Tror du at det blir varige forandringer? Kan du se deg selv leve resten av ditt liv på denne måten? hvordan tror du at det ser ut om 5 eller 10 år og vil du ha det sånn? Hvis ikke må du/dere snakke om alt som er problem, få han til å forklare hvorfor han er som han er. dere MÅ lære dere å være mere åpne og hvis dere ikke klarer det så burde du vurdere om du virkelig vil være i dette forholdet. du skal ikke forandre deg til noen du ikke er bare fordi han vil det, du skal være den DU vil være. Vær stolt og fornyd med den du er for du er bra nok akkurat sånn som du er! stå på! klem fra meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230407-f%C3%B8lelsene-mine-virker-ikke-som-de-skal/#findComment-1748276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei! Det høres ut som om du har begynt å tenke på mannen som noe annet enn han du ville være sammen med for alltid. Dere traff hverandre tidlig. Kanskje du og dere begge har forandret dere og vokst i hver deres retning. Når dere ikke har funnet ut hvordan dere kan snakke sammen og vanskelig ting, og ikke heller har funnet balansen mht sex og nærhet, tror jeg dere må gjøre noe for å få det bedre. Slikt går ikke over av seg selv. Min oppfordring er at dere bruker en parterapeut, for å få hjelp til å komme i gang med en oversikt og gjennomgang av hele forholdet deres. Ofte beror dårlig stemning og taushet på misforståelser og hva dere tror om hverandre. Familiekontorene finnes i alle fylker i landet, ca. 60 stk. De er gratis. Eller du kan bruke private samlivsrådgivere. Se i tlf.katalogen, gule sider. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230407-f%C3%B8lelsene-mine-virker-ikke-som-de-skal/#findComment-1752152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.