Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er et par på 25 år som har vært sammen i 1,5 år. Vi har verdens beste sexliv, det er bare litt for sjelden... Det første halvåret hadde vi sex ofte, men da bodde vi også i hver vår by så det ble mer intensivt da vi så hverandre.

Nå blir det gjerne bare lørdager/søndagsmorgener... Er jeg heldig har vi sex 2 ganger en uke, mens det kan gå 3 uker enkelte andre ganger. I vårt forhold har jeg som er jente en sexlyst over gjennomsnittet, mens han som gutt har en lyst under gjennomsnittet. Dette er noe vi har snakket mye om og det er ikke så lett å finne en løsning på det. Han har rett og slett mye mindre lyst enn meg og sånn er det liksom...

Det er allikevel ikke så lett å takle for meg, en ting er at man lett kan føle seg "avvist" når han avviser ofte, en annen ting er at man rett og slett har fysiske behov.

I det siste har vi prøvd å innføre "ronkeforbud" for han for å se om det øker sexlysten hans.

Noen som har andre forslag til hva som kan hjelpe oss å få opp lysten hans? Han er ikke så glad i leketøy og veldig lite opptatt av sexy underøy og lignende. Jeg prøver å mase minst mulig, da jeg vet at det kan ødelegge mer enn det hjelper, men jeg kan ikke slutte helt heller for da har vi jo aldri sex... Ikke så lett å vite hvordan man bør forholde seg.

Litt vanskelig for meg å takle dette her da jeg er vant med mer sex og mer "spenning" fra tidligere forhold, mens han alltid har vært "konservativ" og aldri hatt så mye sexlyst...

Jeg vil så gjerne finne en løsning/kompromiss på dette her, da jeg har funnet mannen i mitt liv og vi har det helt fantastisk på alle andre måter:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230426-tips-for-%C3%B8kt-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke funnet mannen i ditt liv hvis dere er i ubalanse når det gjelder sex.

For øvrig er det lurt å begynne å onanere så han ser det, f eks når dere sitter i stua, eller at han skjønner at du gjør det under dyna når dere har lagt dere. Det gjør ALLTID menn jævlig kåte.

Du har ikke funnet mannen i ditt liv hvis dere er i ubalanse når det gjelder sex.

For øvrig er det lurt å begynne å onanere så han ser det, f eks når dere sitter i stua, eller at han skjønner at du gjør det under dyna når dere har lagt dere. Det gjør ALLTID menn jævlig kåte.

Ikke enig i den første kommentaren din. Tenk om det skulle bety at alle par der mannen har lyst på mer sex enn kvinnen heller ikke skulle være "ment to be", da hadde det ikke vært mange par her i verden :) Kan vel kanskje føje til at han er en veldig fysisk person sånn som meg så vi kysser og koser masse selv om vi ikke har sex hver dag :)

Men det andre var et bra forslag... :)

Ikke enig i den første kommentaren din. Tenk om det skulle bety at alle par der mannen har lyst på mer sex enn kvinnen heller ikke skulle være "ment to be", da hadde det ikke vært mange par her i verden :) Kan vel kanskje føje til at han er en veldig fysisk person sånn som meg så vi kysser og koser masse selv om vi ikke har sex hver dag :)

Men det andre var et bra forslag... :)

Det er ganske oppsiktvekkende å hevde en partner er "mannen i mitt liv", når sex-aktiviteten med vedkommende er såpass frustrerende at man føler behov for å skrive om det på en nettside.

Slike ting er et "ikke-tema" hvis man er sammen med "mannen/kvinnen i sitt liv".

Gjest vært ilag flere år

Jøss, er du meg og min type?

Det hørtes jo helt sinnsykt ut som oss, og jeg som jente ville også innføre runkeforbud for å se om det satte opp sexlysten hans.

Men vi ble enige om å se bort fra runkingen, ettersom det blir feil å nekte eller kontrollere en partners runking.

Tror ikke det er svaret.

Min type liker sexy undertøy og sånt da, så det hjelper på.

Vi har sex ca 1 gang i uken, god sex så for meg trenger vi ikke å ha det oftere.

Kvalitet over kvantitet.

Tror rett og slett man må bare godta at man er ulike og heller fokusere på at sexen er god når man først har den.

Kanskje dere kan prøve rosenrot og andre type ting for å se om det øker lysten mer?

Annonse

Gjest staedtler

Det er ganske oppsiktvekkende å hevde en partner er "mannen i mitt liv", når sex-aktiviteten med vedkommende er såpass frustrerende at man føler behov for å skrive om det på en nettside.

Slike ting er et "ikke-tema" hvis man er sammen med "mannen/kvinnen i sitt liv".

http://craftdee.com/images/Fabrics/150%20%20Black%20&%20White%20Gingham.JPG

1. Å skrive om det anonymt på en nettside er ikke akkurat så veldig dramatisk opplever jeg. Dette er noe vi har snakket mye om sammen og ønsker "felles" råd forsåvidt.

2. Hvis ikke han hadde vært mannen i mitt liv, hadde jeg neppe brydd meg, siden vi har tenkt å holde sammen så er det noe jeg/vi vil løse :)

3. Veldig irrelevant å kommentere dette når det blir bedt om tips på sexfronten, ikke meninger om holdbarheten på forholdet...

Jøss, er du meg og min type?

Det hørtes jo helt sinnsykt ut som oss, og jeg som jente ville også innføre runkeforbud for å se om det satte opp sexlysten hans.

Men vi ble enige om å se bort fra runkingen, ettersom det blir feil å nekte eller kontrollere en partners runking.

Tror ikke det er svaret.

Min type liker sexy undertøy og sånt da, så det hjelper på.

Vi har sex ca 1 gang i uken, god sex så for meg trenger vi ikke å ha det oftere.

Kvalitet over kvantitet.

Tror rett og slett man må bare godta at man er ulike og heller fokusere på at sexen er god når man først har den.

Kanskje dere kan prøve rosenrot og andre type ting for å se om det øker lysten mer?

Ja, jeg jobber med å rett og slett bare godta at vi er forskjellige. Blir vi ikke mer like etterhvert, så må jeg jo bare det. Tror bare det tar litt tid før jeg greier det helt og fullt :)

Rosenrot hørtes ikke så dumt ut. Dette er jo "vårt" problem, så han er villig til å prøve det meste tror jeg :)

Annonse

1. Å skrive om det anonymt på en nettside er ikke akkurat så veldig dramatisk opplever jeg. Dette er noe vi har snakket mye om sammen og ønsker "felles" råd forsåvidt.

2. Hvis ikke han hadde vært mannen i mitt liv, hadde jeg neppe brydd meg, siden vi har tenkt å holde sammen så er det noe jeg/vi vil løse :)

3. Veldig irrelevant å kommentere dette når det blir bedt om tips på sexfronten, ikke meninger om holdbarheten på forholdet...

Poenget mitt er at begrepet "mannen i mitt liv" skurrer litt, når man er frustrert over sexlivet med denne personen. Et av de viktigste kriteriene som etter min mening bør være oppfyllt med "mannen i mitt liv", er at sexlivet er vellykket. Det kriteriet er ikke oppfyllt hos dere.

Poenget mitt er at begrepet "mannen i mitt liv" skurrer litt, når man er frustrert over sexlivet med denne personen. Et av de viktigste kriteriene som etter min mening bør være oppfyllt med "mannen i mitt liv", er at sexlivet er vellykket. Det kriteriet er ikke oppfyllt hos dere.

Nettopp argumentene dine der gjør at det er så mange skilsmisser. Det finnes ingen som er perfekte på alle måter. Så når folk stadig er på jakt etter det så vil de bli skuffet :) Men når en ting av alle ting i verden skurrer litt (det er for all del et kjempebra sexliv, bare for sjelden) så ødelegger ikke det "mannen i mitt liv"-tittelen for meg. Så grunn er jeg ikke...

Nettopp argumentene dine der gjør at det er så mange skilsmisser. Det finnes ingen som er perfekte på alle måter. Så når folk stadig er på jakt etter det så vil de bli skuffet :) Men når en ting av alle ting i verden skurrer litt (det er for all del et kjempebra sexliv, bare for sjelden) så ødelegger ikke det "mannen i mitt liv"-tittelen for meg. Så grunn er jeg ikke...

Poenget er at hvis denne frustrasjonen vedvarer, så vil du nok underveis finne en ny "mannen i ditt liv". Det har lett for å bli flere av dem gjennom et langt liv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...