Gå til innhold

Hva gjør jeg med fortiden?

Anbefalte innlegg

Gjest Betenkt gutt....

Har blitt kjent med ei jente som jeg liker veldig godt. Jeg trives veldig godt i hennes selskap, og føler vi på mange måter er veldig like. Jeg er en rolig person, og hun likeså. Vi har felles interresser og kan sitte å prate i timesvis. Det er deilig, slik har det ikke vært med mine tidligere kjærester.

Følte dette var nesten for godt til å være sant - og slik visste det seg også at det skulle være.

Det er fortiden hennes som gjør meg litt betenkt. Hun har levd et ganske så utsvevende liv i ung alder når det kommer til festing og narkotika. Vet hun er helt ferdig med dette. I tillegg så har hun stilt opp naken i et par blader, og da sikter jeg ikke til Vi Menn. Dette var litt tungt for meg å fordøye...

I utgangspunktet så spiller det ingen rolle for meg personlig. Det som avgjør for meg er hvordan hun er nå, ikke hvordan hun var. Det har overhodet ikke gjort noe for mine følelser. Problemet er fordommene til alle andre rundt meg, tenker på nærmeste familie og venner. Hvordan vil de takle hennes fortid og hvordan vil det påvirke et eventuellt forhold mellom oss?

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230427-hva-gj%C3%B8r-jeg-med-fortiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...