Gå til innhold

han sier han er så betatt...

Anbefalte innlegg

Gjest pink lady_26

Dette er kanskje et litt rart spørsmål,men jeg vet ikke helt svaret på det selv så derfor spør jeg dere.

Er en gutt som sier han er så betatt av meg. Han viser det også nokså tydlig. Skal stadig gi meg klem og klappe meg på skuldra og skryter masse av meg. Det er jo selfølgelig koselig.

Det som er er det at jeg pleier å like veldig godt trente gutter etter som jeg trener mye selv,men denne gutten trener mye han og,men har e litt krafitig. Ikke at det er noe problem.

Det jeg lurer på er vel egentlig...:

denne gutten er jo kjempe snill og alltid blid og på godt humør,han har et normalt utsennde og er velig populær siden han er så snill og god.

Men han er ikke helt den typen jeg ellers ville fallt for. MEn jeg blir litt betatt av "godheten" hans.

Synes dere jeg skal gi han en sjanse og gå ut med han....??

Er ikke så mage gutter som er så snille som han...

Er vel kanskje bare redd for hva andre vil si hvis vi to går ut sammen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230468-han-sier-han-er-s%C3%A5-betatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest collett

Jeg hadde driti langt i hva andre måtte mene, og gjort det jeg selv følte for å gjøre.

Det bør du også gjøre. Du er jo ikke fjorten, hvis nicket ditt insinuserer din alder.

"insinuserer"

*ler* her har det gått litt fort eller så er du på fylla...

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg støtter de andre som sier at du ikke skal bry deg om hva andre sier om han.

Men jeg henger meg litt opp i at du sier at han er så snill. Jeg håper at han ikke er av den dumsnille typen. Hvis han er av dem som har "hundeblikk", altså er sånn passe dott som gjør absolutt alt for deg, så ligg unna.

Det må være litt tak i en mann, ha litt egen vilje. Er han bare gjennomført snill, så er det lett å utnytte han og miste respekten etter kort tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...