Gå til innhold

Aldersforskjell....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofies mamma

3

• flisa

2

• Lillemus

2

• laban

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest LOTUS78

da må jeg ta en titt.... jeg er nysgjerrig på dette, for det er så nytt for meg og jeg føler meg egentlig alt for ung til å blande meg bort i noe sånt.. :)

Slik følte og føler jeg også rundt dette temaet. Det var helt nytt og ukjent for meg også før jeg møtte en mann med barn og måtte ta en stilling til dette. Men du må ikke bry deg om min dommedagsprofetier, men jeg skrev det slik for å få frem reaksjoner og en debatt.

Gjest nyah_lita84

Slik følte og føler jeg også rundt dette temaet. Det var helt nytt og ukjent for meg også før jeg møtte en mann med barn og måtte ta en stilling til dette. Men du må ikke bry deg om min dommedagsprofetier, men jeg skrev det slik for å få frem reaksjoner og en debatt.

hehe... å nei du! jeg bryr meg ikke så mye om hva folk sier, men det er utrolig godt å lese andres meninger, tanker og erfaringer! så jeg takker for alt du har skrevet! :)

men nå er det hjem til min ensomme leilighet. du må ha en fortsatt flott dag! =)

M.v.h.

Gjest Evina

Mener det nok som han sier. Er selv sammen med en som mye eldre enn meg og vi hadde vel ikke nå vært inne i det tredje året om han bare ville prøve litt "ungt-kjøtt". .Sats du om du føler noe for han og liker han godt. + om du kan takle å bli stemor til to barn ;)

Det er vel ingenting i veien for det, uten at jeg kan mene noe som helst om akkurat ditt/deres tilfelle. Men personlig hadde jeg nok totalt utelukket et seriøst forhold med ei på 22 - uansett hvor voksen hun mente hun var for alderen :-) Det har noe med livstid, og fokus som gjerne begynner å endre seg på forskjellige omtåder, og som kan skape "ubalanse".

".............................................."

Jeg er 31 år, har ingen barn og lever stort sett ungkarslivet. Jeg kunne godt fallt for ei på 22 om hun hadde hodet på rette plassen. Mulig jeg er ung for alderen, ikke bare av utseende, men i hodet også. Evig ung kanskje... :)

Alder er i alle fall mindre viktig for meg, jeg fokuserer mer på hvordan man fungerer sammen. Jeg har i alle fall vært involvert med jenter fra 20-årene til midten av 30-årene, uten at alder har vært noe stort tema.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...