Gå til innhold

nå er jeg irritert!

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker bebis

jeg skrev et inlegg om at jeg lett blir irritert osv på samboern min uten grunn, jeg visste at det er dumt men jeg visste ikke helt hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde men jeg håpet at det var noen her som kanskje har følt det sånn noen ganger og kunne komme med noen tanker rundt dette... jeg fikk et svar som var kjempebra og så fikk jeg en haug med svar der det sto at jeg var lite voksen, er dette en spøk? dere burde ikke skaffe barn osv!! herregud.... trodde ikke at folk var så nedlatende. nå har jeg selv kommet frem til at jeg er sliten, jobber og går på skole, prøver å få barn og det gjør noe med humøret når man har prøvd lenge uten resultat. jeg er ganske moden av meg og vi har et trygt og fint forhold. så alle disse dritt kommentarene kunne jeg ha klart meg uten!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230583-n%C3%A5-er-jeg-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En haug? Var da bare to-tre innlegg som ikke akkurat støttet deg?

For øvrig er jeg enig med Petter Smart, det handler om å få forholdet til å fungere før man får barn.

Og når du ber om andres meninger, bør du tåle å høre dem. Det er mye rart her på DOL, som alle andre plasser, og man kan ikke forvente eller forlange at alle skal være enig med en bestandig.

Kanskje det ikke bare er samboeren du blir lett irritert og sutrete over...?

Syns ikke det var så mange dumme svar der, jeg. Hvis du faktisk sliter med sjalusi for at samboeren din koser med katten når du vil han skal kose med deg så kan det kanskje være en idé å legge babylagingen på hylla frem til du har fått ryddet opp i problemene dine? At du tar det som teite råd gir jo også et lite hint om at du ikke er helt klar for å ta ansvar for enda et menneske.

Annonse

Gjest ønsker bebis

En haug? Var da bare to-tre innlegg som ikke akkurat støttet deg?

For øvrig er jeg enig med Petter Smart, det handler om å få forholdet til å fungere før man får barn.

Og når du ber om andres meninger, bør du tåle å høre dem. Det er mye rart her på DOL, som alle andre plasser, og man kan ikke forvente eller forlange at alle skal være enig med en bestandig.

nei jeg skjønner det. trodde liksom at folk støttet hverandre litt mere her men det er så mye kritikk. jeg er også enig med petter smart om at man bør få forholdet til å fungere først men vi har som sagt et trygt og stabilt, bra forhold. den der følelsen jeg har er liksom bare inne i meg. er alltid glad og blid. har alt inne i meg. litt dumt sikkert.

Gjest ønsker bebis

Syns ikke det var så mange dumme svar der, jeg. Hvis du faktisk sliter med sjalusi for at samboeren din koser med katten når du vil han skal kose med deg så kan det kanskje være en idé å legge babylagingen på hylla frem til du har fått ryddet opp i problemene dine? At du tar det som teite råd gir jo også et lite hint om at du ikke er helt klar for å ta ansvar for enda et menneske.

sant det, jeg er irritert på mye akkurat nå, ikke likt meg i det hele tatt men jeg følte at ingen skjønte meg, vi har et kjempefint forhold og alt det som jeg beskrev er bare en følelse jeg har inne i meg. er til vanlig glad og blid som stiller opp for alle. er bare helt utslitt og når jeg får noen sånne kommentarer om at jeg ikke burde få barn så blir jeg bare kjempe lei meg. for folk skjønte nok ikke helt hva jeg mente. er nok ikke så flink til å formulere det riktig.

Gjest Personifica

Jeg må nok si meg enig med Carma.

Men jeg tror kanskje du øste ut av deg noe (dette med katten) som du muligens ikke mente så bokstavelig?

Gjest LOTUS78

Her på dol kan alt skje når du skriver inn. Du kan få masse saklige gode råd ang. problemer, du kan bli latterliggjort uten å forstå hvorfor, folk begynner å prate om helt andre ting av mer eller mindre privat karakter.

Jeg har fått stilt diagnosen svært deprimert etter 1 innlegg. Da skreiv jeg noe sånn som: folk blir lei av prektige gladkristne mennesker (i en link ang. om hvem av idoldeltakerne som er kristne)

Så her får man passet sitt påskrevet, men du må ikke bry deg om det. Tilslutt må jeg jo ikke glemme de dol trollene som kun er ute etter å provosere.

Gjest ønsker bebis

Her på dol kan alt skje når du skriver inn. Du kan få masse saklige gode råd ang. problemer, du kan bli latterliggjort uten å forstå hvorfor, folk begynner å prate om helt andre ting av mer eller mindre privat karakter.

Jeg har fått stilt diagnosen svært deprimert etter 1 innlegg. Da skreiv jeg noe sånn som: folk blir lei av prektige gladkristne mennesker (i en link ang. om hvem av idoldeltakerne som er kristne)

Så her får man passet sitt påskrevet, men du må ikke bry deg om det. Tilslutt må jeg jo ikke glemme de dol trollene som kun er ute etter å provosere.

ja jeg har skjønt det nå. må vel bare drite i de som bare vil provosere! takk for skrev til meg.

hvordan går det med deg nå? like deprimert?

fått hjelp? har du lyst å fortelle litt om hvordan det begynte og hvordan du følte? begynner å lure litt på om jeg holder på å bli deprimert, men jeg har liksom ingen grunn til å være det. har en bra jobb og en fantastisk samboer. hadde du en spesiell grunn til å bli deprimert?

Annonse

ja jeg har skjønt det nå. må vel bare drite i de som bare vil provosere! takk for skrev til meg.

fått hjelp? har du lyst å fortelle litt om hvordan det begynte og hvordan du følte? begynner å lure litt på om jeg holder på å bli deprimert, men jeg har liksom ingen grunn til å være det. har en bra jobb og en fantastisk samboer. hadde du en spesiell grunn til å bli deprimert?

Du store alpakka...

Gjest tante_q

Jeg synes ærlig talt ikke du virker moden (Både pga det du skriver her, der og problemet du fortalte om), så da er det vel best at jeg er ærlig og råder deg til å vente med barn til du har blitt eldre - og forhåptentligvis mer moden.

Rekasjonen din gjorde meg bare mer sikker.

Jeg tippet 21-22. Tør du svare?

Gi deg selv mer tid, så skjønner du nok hva jeg mener en dag.

Gjest LOTUS78

Jeg er ikke deprimert, men fikk stilt diagnosen svært deprimert av en annen bruker av dol etter 1 innlegg. Da skreiv jeg noe sånn som: folk blir lei av prektige gladkristne mennesker (i en link ang. om hvem av idoldeltakerne som er kristne)

Jeg ville bare si hvor fort folk svarer og tror de vet noe som helst om deg.

Gjest ønsker bebis

Jeg synes ærlig talt ikke du virker moden (Både pga det du skriver her, der og problemet du fortalte om), så da er det vel best at jeg er ærlig og råder deg til å vente med barn til du har blitt eldre - og forhåptentligvis mer moden.

Rekasjonen din gjorde meg bare mer sikker.

Jeg tippet 21-22. Tør du svare?

Gi deg selv mer tid, så skjønner du nok hva jeg mener en dag.

du tar helt feil men jeg får tydligvis ikke forklart hva jeg mener. skjønner ikke hva som er umodent med å være inne i en lei periode og bli lettirritert. om jeg tørr å si hvor gammel jeg er? hvorfor skulle jeg ikke det? jeg er 27.

mener du virkelig at det er umodent å føle seg lettirritert og osv? eller liker du egentlig bare å kverulere og provosere? blir litt overasket jeg.

Gjest ønsker bebis

Jeg er ikke deprimert, men fikk stilt diagnosen svært deprimert av en annen bruker av dol etter 1 innlegg. Da skreiv jeg noe sånn som: folk blir lei av prektige gladkristne mennesker (i en link ang. om hvem av idoldeltakerne som er kristne)

Jeg ville bare si hvor fort folk svarer og tror de vet noe som helst om deg.

ok. da skjønner jeg. missforsto litt, hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...