Gå til innhold

nå er jeg irritert!

Anbefalte innlegg

det går an å misforstå....

For all del... Men hvis du kikker litt rundt her så er det jo ingenting som henger på greip.

I den ene tråden er hun sjalu fordi katten får kos og ikke hun. Et annet sted har hun verdens beste samboer og er alltid blid og glad. Rett etterpå er hun kanskje deprimert. På forum for graviditet er hun i ett innlegg håpefull om at hun kanskje er gravid til tross for flere negative tester.. men hun håper fremdeles. I et annet innlegg i samme tråd sier hun at hun vil bli veldig fortvilet dersom hun er gravid.

Noe forteller meg liksom at baby er det siste dette mennesket burde få seg nå.

Fortsetter under...

Gjest tante_q

du tar helt feil men jeg får tydligvis ikke forklart hva jeg mener. skjønner ikke hva som er umodent med å være inne i en lei periode og bli lettirritert. om jeg tørr å si hvor gammel jeg er? hvorfor skulle jeg ikke det? jeg er 27.

mener du virkelig at det er umodent å føle seg lettirritert og osv? eller liker du egentlig bare å kverulere og provosere? blir litt overasket jeg.

Det er vel helheten som gir meg det inntrykket.

Du mener selvfølgelig hva du vil, og så trenger vi ikke snakke mer om det.

Gjest LOTUS78

For all del... Men hvis du kikker litt rundt her så er det jo ingenting som henger på greip.

I den ene tråden er hun sjalu fordi katten får kos og ikke hun. Et annet sted har hun verdens beste samboer og er alltid blid og glad. Rett etterpå er hun kanskje deprimert. På forum for graviditet er hun i ett innlegg håpefull om at hun kanskje er gravid til tross for flere negative tester.. men hun håper fremdeles. I et annet innlegg i samme tråd sier hun at hun vil bli veldig fortvilet dersom hun er gravid.

Noe forteller meg liksom at baby er det siste dette mennesket burde få seg nå.

da du skrev store alpakka, trodde jeg at du skrev det, fordi hun missforstod innlegget mitt.

Her på dol kan alt skje når du skriver inn. Du kan få masse saklige gode råd ang. problemer, du kan bli latterliggjort uten å forstå hvorfor, folk begynner å prate om helt andre ting av mer eller mindre privat karakter.

Jeg har fått stilt diagnosen svært deprimert etter 1 innlegg. Da skreiv jeg noe sånn som: folk blir lei av prektige gladkristne mennesker (i en link ang. om hvem av idoldeltakerne som er kristne)

Så her får man passet sitt påskrevet, men du må ikke bry deg om det. Tilslutt må jeg jo ikke glemme de dol trollene som kun er ute etter å provosere.

"Jeg har fått stilt diagnosen svært deprimert etter 1 innlegg. Da skreiv jeg noe sånn som: folk blir lei av prektige gladkristne mennesker (i en link ang. om hvem av idoldeltakerne som er kristne)"

Skulle det bety at du er deprimert? Fordi du blir matt av latterlige gladkristne? Steike, da er jeg også deprimert.

"............................................."

Annonse

Gjest LOTUS78

"Jeg har fått stilt diagnosen svært deprimert etter 1 innlegg. Da skreiv jeg noe sånn som: folk blir lei av prektige gladkristne mennesker (i en link ang. om hvem av idoldeltakerne som er kristne)"

Skulle det bety at du er deprimert? Fordi du blir matt av latterlige gladkristne? Steike, da er jeg også deprimert.

så fort kan man få en diagnose stilt her på dol. Hva skal man med psykologer og psykiatere, når man har lesere som kan stille diagnoser på strak arm etter en setning.

Da er vi isåfall mange deprimerte her tror jeg. ;-P

Gjest ønsker bebis

Med det innlegget her, så gir du jo nettopp inntrykk av ikke å være særlig voksen.

Det blir litt sånn "Dårlig lite ikke megateit du'a som sier at jeg er barnslig, og jeg bare ikke sant faen ass!"

".............................................."

jada

Gjest Persille

Med det innlegget her, så gir du jo nettopp inntrykk av ikke å være særlig voksen.

Det blir litt sånn "Dårlig lite ikke megateit du'a som sier at jeg er barnslig, og jeg bare ikke sant faen ass!"

*lol*

ja jeg har skjønt det nå. må vel bare drite i de som bare vil provosere! takk for skrev til meg.

hvordan går det med deg nå? like deprimert?

fått hjelp? har du lyst å fortelle litt om hvordan det begynte og hvordan du følte? begynner å lure litt på om jeg holder på å bli deprimert, men jeg har liksom ingen grunn til å være det. har en bra jobb og en fantastisk samboer. hadde du en spesiell grunn til å bli deprimert?

Man trenger vel egentlig ikke noen grunn for å være deprimert... Det er bare ting som kommer til overflaten, ting som må bearbeides osv... uten at du skjønner hvorfor:/

Har selv vært masse deprimert, og har sosialangst... men lever med det:) og det går bra:) men jeg vet hvorfor jeg er deprimert, og det er godt igrunnen, nå gjenstår det bare å bli ferdig med det, og det har slitt på i et tiår:/

Når det er sagt, så syntes jeg virkelig at et barn ikke er løsningen nå:) Sikkert senere, men du vet at når et barn ligger i magen til mora så har den lett for å reagere på morens sinns-stemning, og kan ta til seg nettopp dette med depresjon og angst om du skulle utvikle det i senere tid:/

Vet du om moren din var deprimert når hun gikk med deg?

Har du hatt noen ekstra påkjenninger som du har trodd du har vært psykisk godt nok rustet til? Også har du kansje ikke vært det allikevell?

Du har masse å tenke igjenom, rett og slett... og kansje en psykolog eller terapaut kan være en hjelp på å få hva problemet er opp på overflaten:)

Ønsker deg iallefall lykke til:)

*ler* Tenkte jeg også.

Annonse

Etter å ha sett litt på denne og den andre tråden, vil jeg nok påstå at bebis bør vente.

Det er krevende å ha små barn; og når man sliter litt med selvtillit og krever oppmerksomhet og bekreftelser fra partner så har man litt man bør jobbe med før barn bør bli aktuelt.

At man gjennom graviditet og etter fødsel vil slite en del med hormonforstyrrelser og derav påfølgende humørsvingninger er en selvsagt grunn.

At man i en situasjon slik du beskriver muligens kan være mer disponert for fødselsdepresjon er en annen årsak.

Håper ikke du ser på dette som bitching; intensjonene er faktisk de beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...