Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest eniale
Skrevet

Jenter: får dere orgasme ved samleie? Har selv fått det kanskje tre ganger totalt, og da må jeg ha blitt fingret/slikket ganske mye først, og vi må ligge i en stilling som gjør at jeg strammer kjempehardt rundt han. Synes det er kjempegodt med samleie, men det gir meg likevel aldri orgasme!

Skrevet

Prøve med andre stillinger kanskje? Hva om du sitter oppå? Eller han tar deg bakfra?

Skrevet

Stimulerer du klitoris under samleie? Mange kvinner får ikke orgamse uten det.

Gjest eniale
Skrevet

Prøve med andre stillinger kanskje? Hva om du sitter oppå? Eller han tar deg bakfra?

Har prøvd de fleste stillinger, men får ikke orgasme av dem..

Gjest eniale
Skrevet

Stimulerer du klitoris under samleie? Mange kvinner får ikke orgamse uten det.

Prøver, men synes det er vanskelig. mange bevegelser å holde styr på :P

Skrevet

Øvelse gjør mester ;-)

Gjest sexergodt
Skrevet

jeg får aldri orgasme av bare in og ut, må stimulere klitoris, jeg vet hva som er best for meg, hvilke stillinger som gjør at klitoris stimuleres osv. må bare prøve seg frem. synse det er best å sitte oppå han, bøy deg litt frm og tilbake så merker du hva som er best. godt for han også når du bytter stilling, len deg litt frem og så litt tilbake.

lykke til!

Skrevet

Sånn "slengt-i-veggen"-orgasme har jeg vel ikke opplevd, men mindre vaginalorgasmer får jeg titt og ofte. :o) Noen ganger kommer de som perler på en snor og gjerne i kombinasjon med at jeg spruter. For meg er det faktisk misjonærestillingen som funker best til akkurat dette.

Skrevet

Ja er så helgid at jeg får det uten særlig mye jobbing (da først og fremst i misjonærstillingen).

Skrevet

Gni klitoris under samleiet. Akkurat slik du gjør når du onanerer.

Skrevet

Få typen din til å gjøre det! ;) Jeg synes ihvertfall ikke det er noe problem.

Gjest detblirvelbra?-etterhvert?
Skrevet

Har prøvd de fleste stillinger, men får ikke orgasme av dem..

Hvordan oppleves de forskjellige orgasmene egentlig?

Har(tydligvis)ikke opplevd annet enn klitoris-orgasme jeg da....men vaginal orgasme? G-punkts-orgasme?

Hvordan kjennes det ut...

Skal prøve å stimulere klitoris under neste samleie jeg også gitt - da kanskje det kommer til meg og da? :)

Jepp!!

:)

Gjest to bra stillinger
Skrevet

Ri ham, mens han masserer klitoris med hånda, og kanskje leker med puppene med andre. Granter suksess for begge.

Ellers er jo 69 en sikker vinner, men da er det jo ikke samleie, men dere får jo begge samtidig i det minste.

Gjest jaddajaddajadda
Skrevet

Sånn "slengt-i-veggen"-orgasme har jeg vel ikke opplevd, men mindre vaginalorgasmer får jeg titt og ofte. :o) Noen ganger kommer de som perler på en snor og gjerne i kombinasjon med at jeg spruter. For meg er det faktisk misjonærestillingen som funker best til akkurat dette.

Heh, spruter du? Ække du jente,æ?!!

Skrevet

Heh, spruter du? Ække du jente,æ?!!

Jo, jeg er kvinne. :o) Det er kanskje ukjent for deg at også kvinner kan sprute?

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Ja er så helgid at jeg får det uten særlig mye jobbing (da først og fremst i misjonærstillingen).

Samme med meg, men helst med knærne mine oppe ved skuldrene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...