Ugga Bugga Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, jeg får orgasme ved samleie. Men da må klitoris stimuleres samtidig, enten indirekte eller direkte. 0 Siter
Gjest jaddajaddajadda Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jo, jeg er kvinne. ) Det er kanskje ukjent for deg at også kvinner kan sprute? Nei, jeg har aldri hatt denne form for utløsning. Det kan kanskje komme av at jeg ikke har opplevd stimulans av g-punktet. 0 Siter
Gjest jambalaia Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Nei, jeg har aldri hatt denne form for utløsning. Det kan kanskje komme av at jeg ikke har opplevd stimulans av g-punktet. Du ser meg ut som et g-punkt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Nei, jeg har aldri hatt denne form for utløsning. Det kan kanskje komme av at jeg ikke har opplevd stimulans av g-punktet. En viss stimulans av g-punktet er nødvendig ja, ikke nødvendigvis akkurat mens man spruter, men i forkant. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er nok heldig, for det har jeg aldri hatt problemer med å få..:-) Men det er jo absolutt enkelst i en eller annen variant av ordniær misjonærstilling. Andre måter krever tilleggsinnsats! 0 Siter
nypa Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Samme med meg, men helst med knærne mine oppe ved skuldrene mine. Nei så myk er ikke jeg.... ) 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Nei så myk er ikke jeg.... ) Hehe, det var ikke jeg heller i begynnelsen, men det er sånn som går seg til ganske raskt om man strekker og sånn. Jeg får ikke beina rundt hodet mitt eller noe sånt da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.