Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg får orgasme ved samleie. Men da må klitoris stimuleres samtidig, enten indirekte eller direkte.

Gjest jaddajaddajadda
Skrevet

Jo, jeg er kvinne. :o) Det er kanskje ukjent for deg at også kvinner kan sprute?

Nei, jeg har aldri hatt denne form for utløsning. Det kan kanskje komme av at jeg ikke har opplevd stimulans av g-punktet.

Gjest jambalaia
Skrevet

Nei, jeg har aldri hatt denne form for utløsning. Det kan kanskje komme av at jeg ikke har opplevd stimulans av g-punktet.

Du ser meg ut som et g-punkt.

Skrevet

En viss stimulans av g-punktet er nødvendig ja, ikke nødvendigvis akkurat mens man spruter, men i forkant.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er nok heldig, for det har jeg aldri hatt problemer med å få..:-)

Men det er jo absolutt enkelst i en eller annen variant av ordniær misjonærstilling.

Andre måter krever tilleggsinnsats!

Skrevet

Samme med meg, men helst med knærne mine oppe ved skuldrene mine.

Nei så myk er ikke jeg.... :o)

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Nei så myk er ikke jeg.... :o)

Hehe, det var ikke jeg heller i begynnelsen, men det er sånn som går seg til ganske raskt om man strekker og sånn. Jeg får ikke beina rundt hodet mitt eller noe sånt da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...