Gå til innhold

noen romantiske forslag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest pittpottnøtt

En gang laget jeg et "klippekort" med 15 klipp til min kjære .

Klippene kunne han bruke etter behov.

Det innehold ting som han likte godt...litt romantiske ting...litt nyttige ting og litt unyttige ting.

1 klipp med favoritt-bladet hans.

1 med en box Guiness-øl

1 med en rød rose.

1 med pipetobakk.

1 med ei flaske rødvin...som han skulle selvfølgelig dele med meg!

1 med et par sokker.

1 med en god klem.

OSV...

Her er det bare fantasien som stopper.

Jeg syns selv at dette er en veldig personlig og fin gave.

Jeg hørte om en som tok med dama på picnic. (Men dette vil jeg tro er noe mannfolk kan sette pris på også).

Tok med grill, biffer, bakte poteter (ferdig hjemmefra) og grønnsaker i folie.

God drikke til.

Jordbær med sjokoladetrekk til dessert.

Alt sammen ordnet vet et lite tjern.

Mer romantisk enn det tror jeg ikke jeg kan tenke meg.... *drømmer*

Annonse

mil1365380270

Hmmm...første som slår meg er at han kanskje ikke savner romantikk? Jenter driver og tenner lys og stryker duker, mens gubben hadde blitt mer glad for biff og mus. Ikke sikkert det er sånn hos dere, men pass på å ha fokus på hva han vil, ikke hva du hadde villet :-)

Kombiner med høye stay-up strømper. Og husk å vise underveis at du ikke har på truse.

Så fort har nok han aldri spist.

Jeg hadde ikke strømper, skulle ha det, men klarte å rive dem opp på en skarp kant like før kjæresten kom hjem. Like populært alikevel! ;o)

Hmmm...første som slår meg er at han kanskje ikke savner romantikk? Jenter driver og tenner lys og stryker duker, mens gubben hadde blitt mer glad for biff og mus. Ikke sikkert det er sånn hos dere, men pass på å ha fokus på hva han vil, ikke hva du hadde villet :-)

musebiff? To fluer i en smekk! :-)

Gjest full effekt

Denne har jeg prøvd, men passer best på damer som ennå ikke har gitt etter for barberingstrenden:

Mannen kommer hjem og åpner døra, finner lapp om at en overraskelse venter i enden av snora som henger fast i lappen.

Han følger snora og finner at den er knytt fast i kjønnshårene til sin kjære, der hun ligger dandert på senga iført lekkert antrekk/strømper! :-)

Gjest Ulvinnen

Denne har jeg prøvd, men passer best på damer som ennå ikke har gitt etter for barberingstrenden:

Mannen kommer hjem og åpner døra, finner lapp om at en overraskelse venter i enden av snora som henger fast i lappen.

Han følger snora og finner at den er knytt fast i kjønnshårene til sin kjære, der hun ligger dandert på senga iført lekkert antrekk/strømper! :-)

Ved den metoden får vi endelig håpe at han ikke tar et solid nøkk i snora for å se hva som er festet i andre enden!

Her er en enkel oppskrift på en romantisk aften for to.

1. 1 kasse øl.

2. Øl i kaldt kjøleskap.

3. Gi mann øl.

Vet ikke helt om det der kvalifiserer som romantisk aften for to, du glemte nemlig det siste punktet:

4. mann snorker på sofaen etter å ha helt i seg for mange øl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...