Gå til innhold

Mensen og kjenne at det renner....

Anbefalte innlegg

Gjest takk for svar på det

Jeg tok ut en spiral for noen måneder siden, og i går fikk jeg mensen. Da hadde jeg veldig vondt i magen, og det har jeg ikke hatt før. For en liten stund siden var jeg på do, og da var det lite blod på papiret da jeg tørket meg. Så nå nettopp kjente jeg som om det rant..... Det var ubehagelig, og jeg gikk på do igjen. Da hadde det kommet slik at jeg måtte bytte truse. Er det andre som har kjent når det renner? Det var nytt for meg, men jeg kan ikke gå ut når det er slik.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230673-mensen-og-kjenne-at-det-renner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ulvinnen

"Er det andre som har kjent når det renner? Det var nytt for meg, men jeg kan ikke gå ut når det er slik."

Hvorfor kan du ikke gå ut? Det er jo bare å bruke store bind?

Selv bruker jeg kombinasjonen tamponger og bind. Jeg har kraftig mens, så når jeg kjenner at det renner vet jeg at det er på tide å skifte tampong.

Gjest takk for svar på det

"Er det andre som har kjent når det renner? Det var nytt for meg, men jeg kan ikke gå ut når det er slik."

Hvorfor kan du ikke gå ut? Det er jo bare å bruke store bind?

Selv bruker jeg kombinasjonen tamponger og bind. Jeg har kraftig mens, så når jeg kjenner at det renner vet jeg at det er på tide å skifte tampong.

Jeg bruker ikke tamponger lenger, og jeg har store bind. Men alikevel rant det utfor på siden og bak, og det kom flekk i buksa. Det vil jeg ikke oppleve når jeg er ute..... Tusen takk for svar!

Gjest Ulvinnen

Jeg bruker ikke tamponger lenger, og jeg har store bind. Men alikevel rant det utfor på siden og bak, og det kom flekk i buksa. Det vil jeg ikke oppleve når jeg er ute..... Tusen takk for svar!

Hvis du fikk lekasje, så bruk de store nattbindene også om dagen. De tar opp utrolig mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...