Gå til innhold

Sponanabort?? eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Gjest gregoria

Hei

Jeg fant ikke noe annet forum som jeg kan stille dette spørsmålet.

Vel, jeghar hørt at man kan være gravid uten å vite det. Og i går opplevde jeg noe jeg aldri hadde opplevd før. Jeg har mensen og den var som normalt de to første dagene, med ganske kraftig blødning. og som normalt lite blødning resterende dager. slik har det vært i ti år, uten noe som helst avvik. I går, på en dag jeg blør lite; skjedde noe merkerlig. Jeg skiftet tampong, og omkring en time senere fikk jeg kraftig vondt i magen; vondere en jeg bruker å ha til vanlig (har bare mensmerter første dag) Så viste det seg at jeg hadde blødd igjennom tampong, og mye mer. Etter dette har alt vært som normalt.

Er det vanlig at man kan blø slik? Jeg har aldri opplevd det, men vi er jo forskjellige?

Kan det ha vært en spontanabort? Jeg synes det er rart siden jeg ikke tror jeg kan ha vært gravid. Jeg går på p-piller (men er ikke 100%sikkert), og mensen har vært normal inntil i går.

Jeg har gått opp et kilo på en måned, men det kan være p-pillenes skyld siden jeg startet for et par måneder siden?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230714-sponanabort-eller-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...