Gjest FrustrertJente22 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har gjennom årenes løp vært gjennom mange ulike merker med p-piller diane, jasmin, synfarse osv. Det går greit i begynnelsen men etter noen brett begynner jeg å få blødninger innimellom på pillene og ikke bare i pause uken, i tilegg til mens. Man vet aldri når disse blødningene kommer, noen ganger er det rødt blod, andre ganger ekkel brun guffe, varer i alt fra en dag til minst fire. Jeg kan vel ikke drive å hoppe fram og tilbake på brettene mnd for mnd, en md diane, neste jasmin også diane igjen? Jeg er så lei blødninger er skikkelig frustrert, og legen min er mann og forstår lite. Hadde aldri slike blødninger det første året med pillen, nå har det bare økt og økt i mengde og hyppighet. Vurderer nå spiral, siden legen ikke anbefalte meg p-sprøyten. hvilken spiral skal jeg velge? hva koster de? bivirkninger? er 22 og hadde egentlig lyst å vente med spiral til jeg har fått de barna jeg vil ha, pga jeg har hørt at det er best. Men jeg orker ikke lebve i uvisdhet nesten hvær dag, kommer jeg til å blø, ikke? Er vanskelig når jeg blir slikket, har hendt flere ganger at jeg har begynt å blø da, pinlig!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230818-n%C3%A5-er-jeg-lei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blødningsfri i 4 år til Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Fikk satt inn spiral for litt over et år siden. Brukte p-piller før det å har vel alldri slitt med mye blødninger. Men ca for et halvt år siden forsvant mensen helt. Takket være spiralen. Hormonspiral er vel den mest vanlige tror jeg. Kobber-spiralen vet jeg ingenting om,men det er ikke særlig mange bivirkninger ved spiral-ikke som jeg har merket i allefall. Er kjempe fornøyd! Kostet vel 1200 for selve spiralen+legetimen...God investering siden den kan sitte i i 5 år. Og man trenger å passe på både piller og kjøpe bind og tamp. Godt! Go for it! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230818-n%C3%A5-er-jeg-lei/#findComment-1750553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
emin Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Fikk satt inn spiral for litt over et år siden. Brukte p-piller før det å har vel alldri slitt med mye blødninger. Men ca for et halvt år siden forsvant mensen helt. Takket være spiralen. Hormonspiral er vel den mest vanlige tror jeg. Kobber-spiralen vet jeg ingenting om,men det er ikke særlig mange bivirkninger ved spiral-ikke som jeg har merket i allefall. Er kjempe fornøyd! Kostet vel 1200 for selve spiralen+legetimen...God investering siden den kan sitte i i 5 år. Og man trenger å passe på både piller og kjøpe bind og tamp. Godt! Go for it! Det er veldig variabelt fra person til person hvordan man reagerer på hormonspiral. Jeg hadde hormonspiral og blødde 3 av 4 uker hver måned....fryktelig tungvint. Etter 1 år på den måten så åkte hormonspiralen ut så det var DE penga. *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230818-n%C3%A5-er-jeg-lei/#findComment-1751196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.