Gjest FrustrertJente22 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har gjennom årenes løp vært gjennom mange ulike merker med p-piller diane, jasmin, synfarse osv. Det går greit i begynnelsen men etter noen brett begynner jeg å få blødninger innimellom på pillene og ikke bare i pause uken, i tilegg til mens. Man vet aldri når disse blødningene kommer, noen ganger er det rødt blod, andre ganger ekkel brun guffe, varer i alt fra en dag til minst fire. Jeg kan vel ikke drive å hoppe fram og tilbake på brettene mnd for mnd, en md diane, neste jasmin også diane igjen? Jeg er så lei blødninger er skikkelig frustrert, og legen min er mann og forstår lite. Hadde aldri slike blødninger det første året med pillen, nå har det bare økt og økt i mengde og hyppighet. Vurderer nå spiral, siden legen ikke anbefalte meg p-sprøyten. hvilken spiral skal jeg velge? hva koster de? bivirkninger? er 22 og hadde egentlig lyst å vente med spiral til jeg har fått de barna jeg vil ha, pga jeg har hørt at det er best. Men jeg orker ikke lebve i uvisdhet nesten hvær dag, kommer jeg til å blø, ikke? Er vanskelig når jeg blir slikket, har hendt flere ganger at jeg har begynt å blø da, pinlig!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230819-n%C3%A5-er-jeg-lei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke frustrert lenger! Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei! Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg hadde akkurat samme plager, og det resulterte i at jeg og samboeren min omtrent ikke hadde sex på 3-4 mnd... Jeg begynte på p-ring (nuvaring) og vips så var hele problemet borte! Har ikke hatt noen blødninger utenom menstruasjon nå på 1,5 år. Du kan jo spørre legen om det, og kanskje det funker på deg og. Eneste minus med p-ring var at jeg fikk mer utflod, men så lenge blødningene stoppet, så var jeg fornøyd!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230819-n%C3%A5-er-jeg-lei/#findComment-1752303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrustrertJente22 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei! Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg hadde akkurat samme plager, og det resulterte i at jeg og samboeren min omtrent ikke hadde sex på 3-4 mnd... Jeg begynte på p-ring (nuvaring) og vips så var hele problemet borte! Har ikke hatt noen blødninger utenom menstruasjon nå på 1,5 år. Du kan jo spørre legen om det, og kanskje det funker på deg og. Eneste minus med p-ring var at jeg fikk mer utflod, men så lenge blødningene stoppet, så var jeg fornøyd!! Intressant! Kan du fortelle litt om p-ring? Må innrømme at jeg ikke kan så mye, pris, setter en gynokolog den inn og ut, hvor lenge varer den? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230819-n%C3%A5-er-jeg-lei/#findComment-1752618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mai06 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Intressant! Kan du fortelle litt om p-ring? Må innrømme at jeg ikke kan så mye, pris, setter en gynokolog den inn og ut, hvor lenge varer den? P-ring er veldig enkel å bruke. Du kjøper en pakke som koster 310 kr og inneholder tre stk. Første menstruasjonsdag setter du inn en ring. Du setter den inn på samme måte som en tampong er der sitter den i 3 uker. Jeg har aldri opplevd at den detter ut. Ringen sitter i skjeden i 3 uker som sagt. Du kan ta den ut under sex, men aldri mer enn 3 timer i døgnet. Jeg har aldri tatt den ut under sex. Samboeren min sier at han har merket at den sitter der, men det har ikke plaget han. Etter tre uker tar du ringen ut på samme tidspunkt som du satte inn ring(veldig lett å få tak i og dra ut) og går uten ring i 1 uke. I løpet av denne uken får du blødning. Så setter du inn en ny på samme tidspunkt. Eneste minus jeg merket var at jeg fikk en del utflod, men ellers fornøyd. Alt står veldig greit forklart i pakningsvedlegget. Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230819-n%C3%A5-er-jeg-lei/#findComment-1754071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mildred Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei! Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg hadde akkurat samme plager, og det resulterte i at jeg og samboeren min omtrent ikke hadde sex på 3-4 mnd... Jeg begynte på p-ring (nuvaring) og vips så var hele problemet borte! Har ikke hatt noen blødninger utenom menstruasjon nå på 1,5 år. Du kan jo spørre legen om det, og kanskje det funker på deg og. Eneste minus med p-ring var at jeg fikk mer utflod, men så lenge blødningene stoppet, så var jeg fornøyd!! Jeg levde et år i rusen av kontrollerte blødninger med nuvaringen, men så ble det slutt! Så nå er jeg tilbake med blødninger i hytt å gevær, og det med nuvaringen! Men nå har jeg innfunnet meg med problemet, og har funnet ut at det iallefall er et fast mønster i disse blødningene, tross at de syklusene jeg har ikke står nevnt noested... Flott at det fungerte for deg da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230819-n%C3%A5-er-jeg-lei/#findComment-1755926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.