Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dustegutter
Skrevet

Eksen kom i store mengder, viss jeg reiste meg etterpå rant det ned og ut på gulvet. Derfor brukte vi ofte brukte badehåndkler ved sengen til å tørke med (han kom ikke i så store mengder da, men det passet ogg best praktisk, så gikk det inn i maskingen på 60 grader etterpå)

Han forje jeg hadde sex med kom i en slik mengde at jeg klarte med letthet å holde det inne til jeg kom på do.

Men hvor gjør folk vanligvis av sæden? Har dere handduk, tørkerull eller lignende ved sengen? Hvis han kommer i munnen til jenten, hva gjør dere da?

Jeg spør fordi jeg lurer på andres vaner, har dere praktiske tips så kom igjen.-)

Gjest mange måter ja...
Skrevet

Som regel går det bra til jeg kommer meg til badet. Setter meg ned på ramma å lar det renne ut av seg selv.

Som regel forsvinner ikke alt da,så det hjelper å presse ut sæden litt også mens man venter...Ellers så bruker jeg også å gå litt med dopapir i trusa en stund etterpå slik at det for tømt seg skikkelig uten at jeg går å kjenner det er vått og klissete i trusa og buksa.

Kunne godt være foruten ja,for det er slitsomt noen ganger når det er mye,men er vel ikke stort annet å gjøre.

Det er viktig å gå på do etter samleie hværtfall,for å unngå infeksjon(urinveis..)

Skrevet

Hvis han kommer i munnen min så svelger jeg.

Ellers går jeg på do like etter avsluttet samleie og presser ut det som vil ut da, etter det tar jeg på meg truse med truseinnlegg i og så kommer resten ut der. Jeg går nemlig og lekker sperm i mange timer etter et samleie.

Gjest slikt
Skrevet

Papir ved sengen. Kommer han i munnen svelger jeg selvsagt, hva ellers?

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Tørkerull og søppelbøtte ved senga. Er ikke alltid jeg klarer å reise meg uten å falle igjen før noen minutter etter.

Gjest bare søl...
Skrevet

noen ganger renner det ut før jeg kommer meg på do, andre ganger rekker jeg å sette meg på do. samboern pleier å hente et håndkle som jeg kan tørke meg på. ja det er jo litt irriterende men ikke så mye å få gjort med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...