Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oppe før de andre, har sovet nok de siste dagene. Har nemlig vært så trøtt og sliten. I går kveld trodde jeg at jeg var blitt syk, kroppen ville omtrent ikke stå oppreist. Men jeg er ganske forkjølet og tett, så det kan jo bare være det..

Pleier å ha småblødninger noen dager før mens, mandag trodde jeg at det var dette som kom, og var helt sikker på at jeg ikke er gravid. Men så ble det bare med det lille som kom da, og det er jo noe som heter festeblødning.

Er skikkelig svimmel, det var jeg også forrige gang før jeg kunne teste. Men så er jeg altså forkjølet og tett, og da pleier jeg å bli litt svimmel.

Har ingen andre symptomer, ikke særlig ømme pupper f.eks, men det pleier jeg heller ikke ha før mens..

Så her er det motstridende tegn, har hele tiden hatt magefølelse om at det ikke er noen spire i magen. Men tiden får vise! Orker ikke teste nå, venter heller og ser om mensen kommer eller ikke. Er i det hele tatt ganske mye mer avslappet nå enn da vi prøvde å få førstemann.

Så, tiden vil vise. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230841-forvirret-p%C3%A5-morrakvisten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...