Gå til innhold

Smerte ved inntrengning/ bakteriell vaginose

Anbefalte innlegg

Kvinnen med utopiene

Det har skjedd utrolig mye rart i underlivet mitt de siste månedene, og jeg antar at det har med skifte av partner og kanskje overrenslighet å gjøre.

Først var det UVI, så soppinfeksjon (tror jeg) som jeg nå mistenker å være baktreriell vaginose. Lukten av utfloden er litt strammere enn vanlig og det klør litt mellom kjønnsleppene og under klitorishetta, men det verste er at det har blitt smertefullt å ha samleie. Etter hvert går det greit, men selve inntrengninngen er grusom. Det har bare blitt verre og verre, for det var ikke slik de første gangene.

Er det noen her som har liknende erfaringer?

Jeg har tenkt meg til legen i kveld, men liker å være litt forberedt.

Takker for eventuelle svar :)

Fortsetter under...

Kvinnen med utopiene

har opplevd noe av det sammme.. sluttet å barbere meg og vaske meg så ofte. da ble det etterhvert bedre

Hmm, ok. Kan jeg spørre hvor ofte du vasker deg nå?

Jeg vet at jeg må kutte ned på vask og (intim)såpebruk, men jeg vil ikke risikere å gjøre det for lite heller :/

Hmm, ok. Kan jeg spørre hvor ofte du vasker deg nå?

Jeg vet at jeg må kutte ned på vask og (intim)såpebruk, men jeg vil ikke risikere å gjøre det for lite heller :/

vasker meg normalt tror jeg, når jeg dusjer. men bruker ikke intimsåpe lenger. bare olje noen ganger. hvis du vil bruke intimsåpe, tror jeg det er viktig ikke å bruke den innenfor kjønnsleppene

Kvinnen med utopiene

vasker meg normalt tror jeg, når jeg dusjer. men bruker ikke intimsåpe lenger. bare olje noen ganger. hvis du vil bruke intimsåpe, tror jeg det er viktig ikke å bruke den innenfor kjønnsleppene

Hmm, ja det er sikkert lurt. Takk :)

Annonse

Gjest thealouvise

Jeg var plaget med sopp leenge, og det hele startet med helt jævlige smerter under samleie/inntregning. Trodde hele underlivet mitt skulle revne, og det gjorde vondt i flere timer etterpå. Svidde når jeg tisset etterpå også....Men skal man tro gynegologen min var dette helt normale symptomer på sopp (ikke bare litt sopp, da vel og merke....) Masse canesten, melkesyretabletter og diflukan senere er jeg frisk og rask :)

Ikke ta sorgene på forskudd. Dette er nok bare sopp. Ta en canesten kur, ikke overdreven vasking av underlivet, ikke altfor trange bukser, og ikke minst GLIDEKREM er et must!!!. Funker ikke det burde du evt dra til lege.

Lykke til

Kvinnen med utopiene

Jeg var plaget med sopp leenge, og det hele startet med helt jævlige smerter under samleie/inntregning. Trodde hele underlivet mitt skulle revne, og det gjorde vondt i flere timer etterpå. Svidde når jeg tisset etterpå også....Men skal man tro gynegologen min var dette helt normale symptomer på sopp (ikke bare litt sopp, da vel og merke....) Masse canesten, melkesyretabletter og diflukan senere er jeg frisk og rask :)

Ikke ta sorgene på forskudd. Dette er nok bare sopp. Ta en canesten kur, ikke overdreven vasking av underlivet, ikke altfor trange bukser, og ikke minst GLIDEKREM er et must!!!. Funker ikke det burde du evt dra til lege.

Lykke til

Hei og takk for svar!

Var hos legen, og fant ut at problemet var overdreven vasking/intimsåpebruk kombinert med or mye puling. Hihi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...