Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Då var første time hos lege overstått! Gjekk til fastlegen i dag med mi bekymring over at vi etter 11 mnd endå ikkje er blitt gravid...Han var heldigvis veldig interessert i å finne ut av kvifor..så han sendte rekvisasjon (det er vel det det heiter??) til ein veldig mykje brukt gynekolog. Så no blir det jo spennade å sjå kor tid eg får brev frå han og skal inn til undersøking. Sambuaren min skulle gå til sin fastlege og få undersøkt sædkvaliteten..Så no ruller steinen og eg er no litt letta over det. Håper vi finn ut av ting etterkvart då! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231009-litt-letta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvæfjordkaka:)

Hei hei!! Lenge sia jeg har lært inne her nå...

Det er kjempegodt når det endelig begynner å skje saker og ting...Husker hvor letta jeg ble når vi hadde fått undersøkt en del ting. Så er hvertfall NOE utelukket for å si det på den måten...:-)

Artig å høre at det skjer noe med dere. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231009-litt-letta/#findComment-1752391
Del på andre sider

Har forresten et spørsmål til deg...Du nevnte at samboeren din ble 35? Hvor gammel er du? Har han noen barn fra før?

Samboern min ble 35 nå i mai, og jeg hadde SÅ lyst å bli gravid slik at han kunne få det i "gave", og at vi fikk et lite nurk vi kunne feire jul sammen med...:-) Jeg blir selv 25 i oktober...Han har en datter på 6 år fra før...

Jeg har vært i røntgen og at er ok, åpent og fint. Og han har hatt sædundersøkelse. De lever i beste velgående. gynekologen sa at det var en av de bedre prøvenen han hadde sett...:-) Så det er ikke umulig at det kan skje noe før eller siden...Mamma sier at hun ble heller ikke gravid med en gang...Men hun har nå fått to gutter, og meg. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231009-litt-letta/#findComment-1752437
Del på andre sider

Har forresten et spørsmål til deg...Du nevnte at samboeren din ble 35? Hvor gammel er du? Har han noen barn fra før?

Samboern min ble 35 nå i mai, og jeg hadde SÅ lyst å bli gravid slik at han kunne få det i "gave", og at vi fikk et lite nurk vi kunne feire jul sammen med...:-) Jeg blir selv 25 i oktober...Han har en datter på 6 år fra før...

Jeg har vært i røntgen og at er ok, åpent og fint. Og han har hatt sædundersøkelse. De lever i beste velgående. gynekologen sa at det var en av de bedre prøvenen han hadde sett...:-) Så det er ikke umulig at det kan skje noe før eller siden...Mamma sier at hun ble heller ikke gravid med en gang...Men hun har nå fått to gutter, og meg. :-)

Måtte nesten flire litt når eg såg svaret ditt her. Kvifor? Jo: sambuaren min blei 35 i mai, akkurat som din. Eg har bursdag i oktober-lyder kjent?? Men eg blir då 27...så eg har eit par år meir på baken (desverre). Han har ingen unger frå før. Han var i eit langt forhold før vi vart sammen, men då var han altfor opptatt av handballkarriera si til å "produsere" ungar ;) Eg er ganske spent på kva dei finn ut av ved undersøking av sædkvaliteten hans-men han bestiller ikkje time hos legen sin heilt endå. Tar nok litt tid før eg kjem til hos han gynekologen, så han venter med sin del til dess... Ja, eg drømte litt om ei slik bursdagsgave til sambuaren min også...sukk. MEN no er eg berre litt glad at vi er gått eit steg vidare for å finne ut kva som stopper oss frå å bli gravide. Skal krysse fingrane for dokke! :) Må vere litt godt å vite at alt ser bra ut hos dokke begge :)

Litt beroligande at mora di ikkje blei gravid med ein gong eller?Ho fekk jo deg (og to andre)! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231009-litt-letta/#findComment-1752483
Del på andre sider

Annonse

Måtte nesten flire litt når eg såg svaret ditt her. Kvifor? Jo: sambuaren min blei 35 i mai, akkurat som din. Eg har bursdag i oktober-lyder kjent?? Men eg blir då 27...så eg har eit par år meir på baken (desverre). Han har ingen unger frå før. Han var i eit langt forhold før vi vart sammen, men då var han altfor opptatt av handballkarriera si til å "produsere" ungar ;) Eg er ganske spent på kva dei finn ut av ved undersøking av sædkvaliteten hans-men han bestiller ikkje time hos legen sin heilt endå. Tar nok litt tid før eg kjem til hos han gynekologen, så han venter med sin del til dess... Ja, eg drømte litt om ei slik bursdagsgave til sambuaren min også...sukk. MEN no er eg berre litt glad at vi er gått eit steg vidare for å finne ut kva som stopper oss frå å bli gravide. Skal krysse fingrane for dokke! :) Må vere litt godt å vite at alt ser bra ut hos dokke begge :)

Litt beroligande at mora di ikkje blei gravid med ein gong eller?Ho fekk jo deg (og to andre)! ;)

Hehe...Ja...Har to eldre brødre, en på 34 og en på 32. Og meg på 25 da...Gikk vel i underkant av ett år før hun ble gravid meg meg da de hadde bestemt seg, selv om hun hadde to fra før...:-)

Beroligende og beroligende...Joda, så lenge bare JEG og blir det. :-)

Arti med bursdagene...heheh....:-)

Det tar litt tid med de sædundersøkelsene, så det hadde vel ikke skadet om han fikk undersøkt det nå? Dersom prøven er dårlig feks, bruker dem å ta ny en stund etterpå for å se om resultatet blir likt...Det er jo en kjempeenkel undersøkelse:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231009-litt-letta/#findComment-1754042
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...