Gå til innhold

bunne el ikke bunne??

Anbefalte innlegg

Gjest pluss minus
Skrevet

no har eg hatt en mega debatt med en guttevenn...

uten å si kem som sa ka så vil eg høre litt på dere...

altså..

går det ann å bunne en jente eller ikke??

no tenker eg ikke på liten pikk og den slags...

bare generellt om det går ann eller om det er helt fysiskt umulig!

Icora Panter
Skrevet

Skjeden er jo ikke så lang, så ja. det går fint å bunne ei jente og jeg har blitt bunnet fler ganger.

Gjest hoolea
Skrevet

Sjekk opp en afrikaneger, de har noen kjempekuker.

Gjest PePeP
Skrevet

Leste ett sted jenter i gjennomsnitt er like dype som en gjennomsnitt penis. Om det er sant eller ikke er jeg usikker på :)

Mary Poppins
Skrevet

Såklart går det ann, jeg blir bunnet stadig vekk :)

Gjest tante_q
Skrevet

Det er mulig å støte borti livmorhalsen ja, hvis det er det du lurer på.

Skrevet

Ene eksen min syntes det var skikkelig deilig å bli bunna, mens ei anna var ikke videre begeistra for det.

Så ja, det er fullt mulig å bunne, og jeg har ikke spesiellt lang pikk.

Gjest pluss minus
Skrevet

Ja, det er fullt mulig.

ja det var det eg og mente...han hadde visst let mona og mikkel om at det var helt umulig å bunne en jente...

derfor måtte eg spørre..

er jente sjøl og eg vet ka det vil si og bli bunnet og det kan gjøre nokså vondt,men det ville han ik finne seg i for det var helt umulig ifølge han for han har aldri bunnet før...

takker for svar ihvertfall

Skrevet

ja det var det eg og mente...han hadde visst let mona og mikkel om at det var helt umulig å bunne en jente...

derfor måtte eg spørre..

er jente sjøl og eg vet ka det vil si og bli bunnet og det kan gjøre nokså vondt,men det ville han ik finne seg i for det var helt umulig ifølge han for han har aldri bunnet før...

Mona og Mikkel.. haha. Finnes det fremdeles?

Jeg har lest at skjeden er i gjennomsnitt 18 cm lang. Og jeg opplever det stadig selv.

Gjest pluss minus
Skrevet

Mona og Mikkel.. haha. Finnes det fremdeles?

Jeg har lest at skjeden er i gjennomsnitt 18 cm lang. Og jeg opplever det stadig selv.

ja det gjør visst det...det er bra dere alle holder med meg då hehe

Gjest jepp er det
Skrevet

Klart det går ann, når pikken er lengre enn vagina er dyp så bunnr man. Det kan være vondt hvis den er for lang, derfor er ikke store monster å foretrekke.

Gjest jepp er det
Skrevet

derfor måtte eg spørre..

bare si til ham at han aldri vil oppleve det heller når han ikke har lengre pikk. Jentene han er med er sikkert bare glade for det, for det er ikke godt!

Skrevet

Det går helt fint! Ikke alltid like behagelig da. Men det betinger at pikken er lang nok.

Skrevet

Det er mulig å bunne, og det er ikke behagelig, ihvertfall ikke for dama.

Derfor skjønner jeg ikke hvorfor mannfolk ønsker seg større pikk. Men det er mye jeg ikke skjønner her i verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...