murenol Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei! Er gravid, akkurat komt halvveis. Formen er strålende, bortsett fra at jeg er mye plaget med soppinfeksjon... Jordmora mi anbefalte å prøve youghurt naturell. Har noen av dere gode erfaringer med dette? Ho sa jeg kunne kjøpe en 20 ml sprøyte på apoteket. Problemet er at det var veldig liten "spiss" (butt, altså!) på de sprøytene jeg fikk tak i... Så jeg frykter at jeg ikke får youghurten langt nok "inn" i skjeden... Dersom noen av dere har bruket en sprøyte dere er fornøyd med, kan dere vere så snill å tipse meg om apotek-kjede? Hadde vært kjempeflott! Er klar for å få gjort noe med dette problemet. Tar Canesten ofte, men det kommer igjen og igjen... så vil gjerne prøve noe nytt! TAKK for svar! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231054-sopp-youghurt-naturell-har-du-erfaring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Been there, done that Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg gikk bare på apotek og spurte etter engangssprøyter. Og dama la frem alle str og lengder på disken. Husker ikke hvilken str jeg brukte, men tok meg med to forskjellige i tilfellet. (Ikke flaut i det hele tatt, da hunden min får medisinen sin dosert i sprøyter, så overbeviste meg bare nok om det var de jeg skulle bruke i det jeg sto å følte meg meg som en sprøytenarkoman ) For meg virket ikke yougurt særlig, men etter å ha vært veldig plaget i over 1 år er jeg villig til å prøve alt Det eneste som virker for meg er diflukan og canesten, men du som er gravid kan vel ikke ta diflukan, tror jeg. Uansett, sopp under graviditete er vel heller regel enn unntak slik jeg har hørt, men koselig er det vel uansett ikke... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231054-sopp-youghurt-naturell-har-du-erfaring/#findComment-1755556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.