Gå til innhold

Samboeren min har mistet sexlysten.

Anbefalte innlegg

Vi er et par som har vært i sammen i 6 år. For litt over et år siden ble det et brudd, men vi fant i sammen igjen etter et par måneder. etter dette hadde vi det bedre enn på mange år. men for ca 8 mnåneder siden mistet hun sexlysten totalt, og ikke bare den, men lysten til alt som har med intimitet å gjøre. vi koser aldri, hun kommer aldri å sitter i armkroken min, vi kysser aldri bortset fra at hun gir meg en godnattsuss i ny og ne. Hun sier at hun ikke har behov for disse tingene. Jeg har prøvd å snakke med henne om det ,men da blir hun som oftes nesten sint, og mener att jeg maser. vi har hatt sex 4 ganger i løpet av dene tiden, og da klarer hun ikke en gang å se på meg. hun sier at hun har dårlig samvittighet pga. dette, men kan ikke noe for det. Noe jeg faktisk tror på. jeg trodde en stund at hun hadde funnet seg en annen, men hun benektet det., og slik jeg ser det i etterkant, har hun ingen grunn for å skjule det for meg i tilfelle. Det er da enklere å bare bryte hvis det skulle være slik, det er ingenting som skulle holde henne til meg hvis det var en annen inn i bildet. Hun sier hun elsker meg, og at hun håper det går over, men jeg begynner å få store problemer med det. Det skal også sies at hun led i flere år av en sykdom i underlivet som heter vestibulit, dette gjorde at det var vondt å ha sex. men hun er nå kurert for dette. hun sier også at hun har vært til psykolog med problemet , men at det ikke ga henne noe som helst.

Jeg ligger nå stort sett søvnløs hver natt å tenker p åhva jeg skal gjøre.Jeg elsker denne jenta mer enn noe annet, men jeg holder på å bli sprø. Jeg har til og med sett meg etter ny jobb og har lurt på om jeg bare skal flytte, men jeg klarer ikke.

Hva skal jeg gjøre????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231086-samboeren-min-har-mistet-sexlysten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blame

Hun har ikke vært utsatt for noe krenkende? Det at hun ikke klarer å se på deg når dere har sex, lover ikke bra. For meg trenger ikke det å bety at hun er lei av deg, har fått ny partner, ønsker ny partner, men at det er noe grunnleggende galt med hennes forhold til sex (for tida). Bare en tanke.

Gjest collett

Sannsynligvis er hun rett og slett ikke tiltrukket av deg lenger. Hun kan likevel være glad i deg og ønske å fortsette forholdet.

Alternativt kan det være at hun har et seksuelt problem knyttet til sykdommen el.l. Men det er litt rart hvis det kom så plutselig... Nei, dette må vel nesten handle om mangel på forelskelse og tenning.

Brutalt, men veldig vanlig i langvarige forhold. Kanskje særlig hos kvinner faktisk.

Gjør du noe for å virke mer tiltrekkende? Tenk gjennom om det er noe du kan gjøre med utseendet. Høres kanskje rart ut, men slike ting betyr faktisk ganske mye for en del av oss.

Sannsynligvis er hun rett og slett ikke tiltrukket av deg lenger. Hun kan likevel være glad i deg og ønske å fortsette forholdet.

Alternativt kan det være at hun har et seksuelt problem knyttet til sykdommen el.l. Men det er litt rart hvis det kom så plutselig... Nei, dette må vel nesten handle om mangel på forelskelse og tenning.

Brutalt, men veldig vanlig i langvarige forhold. Kanskje særlig hos kvinner faktisk.

Gjør du noe for å virke mer tiltrekkende? Tenk gjennom om det er noe du kan gjøre med utseendet. Høres kanskje rart ut, men slike ting betyr faktisk ganske mye for en del av oss.

Jeg har vel ikke prøvd å gjøre så veldig mye med utseende, jeg har faktisk spurt hennne om det er noe sånt, eneste svar jeg får er at hun ikke er tilltrukket til noen andre heller. at det ikke går på utseende. hun får bare enkelt å greit ikke lyst på sex. hun tenner ikke på meg, hun klarer ikke å tenne med å onanere, hun klarer vel enkelt å greit ikke å tenne. Man håper jo det skal gå over, at ting skal bli normalt, men jeg har begynt å tvile.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...