Victorja Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei. Jeg er en jente på 19 år som har væt litt uheldig. Jeg har fast partner, har hatt det i 2år, men skeiet ut litt fon litt over en måned siden.. Da hadde jeg sex med en annen person. Jeg har nå blitt gravid. Samborern min vet at jeg har vært utro og han vet at jeg er gravid. Han vil bare ta vare på barnet hvis han kan være 100% sikker på at det er hannes. Da jeg var utro, var 2 dager etter jeg var FERDIG med mensen. Jeg og samboeren har hatt masse sex etter dette. Jeg tok en test 12-16 dager etter jeg hadde vært utro, men den viste at jeg ikke var gravid. Så tok jeg en test 3 dager etter dette, den viste nokk en gang at jeg ikke var gravid. Så tok jeg en for litt over en uke siden, den viste at jeg var gravid. Jeg hadde siste mens i begynnelsen av April.. Mitt spørsmål er, hvor stor sannsynelighet er det å bli gravid 2-3dager etter siste mensstruasjon? Og hvor lang tid tar det får det slår ut på en gravidietstest?? Hilsen Usikker å håpefull!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231137-sex-med-2-personer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.