Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Thekla84

Hvor lenge er det normalt å blø etter en fødsel? Jeg fødte for litt over to og en halv uke siden nå og blør litt enda, men det er ikke snakk om mye. Dessuten er alle stingene borte og vi har begynt å ha sex igjen. Er det farlig å ha sex så lenge jeg blør litt enda?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231201-bl%C3%B8dning-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke farlig å ha sex etter noen uker, men jeg vil råde dere til å ha litt rolig sex i begynnelsen. Når det sydde vevet er helt leget og herdet igjen, kan dere kjøre på :-)

Tror jeg blødde i 2-3 uker, rødt blod bare den første tiden, siden sparsomt og brunt. Begynte med seg 2-3 uker etter fødselen.

Nyt barseltiden da..og husk kondom ! Hihi

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...