Gå til innhold

hva er i veien med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest mora di

Husker den tiden da jeg hadde lyst hele tiden. Det var deilig. Nå får jeg dårlig samvittighet hver gang samboeren min tar initsiativ. Jeg kan tvinge meg i det, og så kommer lysten ofte etterhvert. Men ellers må jeg drikke først. Det hjelper veldig, men jeg synes det blir litt feil. Min sjenerelle helsetilstand er slik: jeg føler meg ofte utmattet og sliten, jeg kan ha problemer med å slappe av, jeg har litt komplekser for at jeg har lagt på meg litt. Jeg regner med at det er noe av dette som er årsaken, men hvordan komme ut av det? Det er veldig rart for vi har det utrolig fint sammen når vi først har sex, men samtidig tror jeg at jeg kunne leve uten, seiden lysten aldri kommer. Det blir ikke akkurat bedre av at jeg føler meg "på etterskudd" hele tiden. Jeg synes jo ikke det er hyggelig å avvise min elskede. For jeg vil egentlig, jeg blir bare ikke kåt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231364-hva-er-i-veien-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MajaM

Begynn å trene, spise sunt og ta vitaminer. Kom deg ovenpå. Nå vet ikke jeg om du allerede driver med dette men det var løsningen for min del. Følte meg trett og sliten og var aldri kåt, begynte med det jeg nevnte over og fikk energi og litt gnist tilbake i livet. Det hjalp både fysisk og psykisk. Verdt ett forsøk?

Gjest mora di

Begynn å trene, spise sunt og ta vitaminer. Kom deg ovenpå. Nå vet ikke jeg om du allerede driver med dette men det var løsningen for min del. Følte meg trett og sliten og var aldri kåt, begynte med det jeg nevnte over og fikk energi og litt gnist tilbake i livet. Det hjalp både fysisk og psykisk. Verdt ett forsøk?

Takker for tips. Jeg trener jevnlig, men det er ikke alltid jeg orker men da går jeg en tur i stedet. Det er ikke viljen det går på, men jeg føler meg utmattet da er det ikke lett å trene. Jeg blir bekymret fordi jeg lever sunnt. Jeg spiser sunn mat og, lite godteri og snacks. Jeg blir litt deppa når jeg likevel føler meg totalt energiløs.

Clue1365380406

Ta en tur til legen. Kan hende du har lav blodprosent eller noe annet som ikke er riktig i balanse.

Bruker du hormonpreparater, kan disse også være årsak til å føle seg trett og ha lite sexlyst.

Du kan forresten prøve å forføre ham en gang i blant....det er av og til mer spennende å være den som tar styringa.

Takker for tips. Jeg trener jevnlig, men det er ikke alltid jeg orker men da går jeg en tur i stedet. Det er ikke viljen det går på, men jeg føler meg utmattet da er det ikke lett å trene. Jeg blir bekymret fordi jeg lever sunnt. Jeg spiser sunn mat og, lite godteri og snacks. Jeg blir litt deppa når jeg likevel føler meg totalt energiløs.

prøv å pynt deg en kveld. ordne håret og smink deg fint. kjøp fint undertøy eller en fin kjole. det hender at det hjelper hvis man synes at en selv ser bra ut. hvis du ikke har strømper og strømpeholder fra før, så prøv det! det er ganske digg når man ser reaksjonen til kjæresten. hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...