Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Begynner nå å miste motet :( Vi har prøvd i tre år snart, vært gjennom et IVF forsøk, flere pergotimekurer. Vært utredet begge to, ikke funnet noe "galt". Kan det være at jeg har enometriose likevel? Ville ikke det ha blitt oppdaget på laproskopien? Hmmmm... litt vanskelig å være optimistisk nå. Er i slutten av tredveårene, så tida begynner å renne fra oss. Vi går kanskje på et nytt IVF forsøk. Jeg trener endel...Er det noen som vet om det kan være årsak til at jeg ikke blir gravid. Med endel mener jeg jogging (i forholdsvis rolig tempo) 3-4 ganger i uka.... Jaja, heldigvis er det sommer nå...ting blir litt lettere når det er sol og varmt ute. Masse, masse lykke til til alle dere som prøver.. Håper MANGE av oss kan ta med ett lite nurk i 17.mai tog til neste år...(i eller utenfor magen).. Klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231378-har-pr%C3%B8vd-leeenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan! Skjønner deg veldig godt! Det er utruleg frustrerande å prøve og prøve og ikkje få resultatet vi håper på. Eg skal sjølv begynne med utredning snart og veksler mellom å nesten håpe at dei finn noko gale med meg eller sambuaren min slik at dei kan prøve å ordne det, og håpet om at alt er i orden. Men då er eg redd det kan bli slik du har det no, ingen ting er gale men ingenting skjer likevel..Det må vere slitsomt!

Jepp, vi får alle håpe på ein baby i eller utanfor magen til neste 17. mai! ;)

Korleis går det med forholdet etter å ha prøvd så lenge,sliter ikkje det ein del?? Berre lurer..vi har prøvd i snart eit år no.

Heisan! Skjønner deg veldig godt! Det er utruleg frustrerande å prøve og prøve og ikkje få resultatet vi håper på. Eg skal sjølv begynne med utredning snart og veksler mellom å nesten håpe at dei finn noko gale med meg eller sambuaren min slik at dei kan prøve å ordne det, og håpet om at alt er i orden. Men då er eg redd det kan bli slik du har det no, ingen ting er gale men ingenting skjer likevel..Det må vere slitsomt!

Jepp, vi får alle håpe på ein baby i eller utanfor magen til neste 17. mai! ;)

Korleis går det med forholdet etter å ha prøvd så lenge,sliter ikkje det ein del?? Berre lurer..vi har prøvd i snart eit år no.

Hei.

Så fint at dere skal begynne på utredning nå... Det kan jo være greit å få vite at alt er bra, eventuelt at noe bør gjøres,slik at en slipper å gå og lure... Jeg fikk IKM i dag. Håper jo i det lengste, så det var en nedtur å få bekreftet at vi ikke ble gravide denne måneden heller. Det går jo litt opp og ned i forhold til troen på at vi skal greie det. Nå har vi midlertidig bestemt oss for å gå på en ny runde med IVF :) Jeg er nok den som tar det tyngst hver måned, men samboer`n er en god støtte når jeg er som mest pessimistisk. Tror det likevel er viktig å prøve å ikke la hele (sam)livet dreie seg om å bli gravide...vet det ikke er lett.... Jeg tenker nå at det er faktisk en sjanse for at jeg ikke får barn (jeg er 38 1/2). Men før jeg gir opp helt, skal jeg hvertfall ha prøvd det jeg kan for å få det til. Masse lykke til til dere med den videre utredningen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...