Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har så og si hele livet vært plaget av utflod. Dette er noe jeg kan huske å ha hatt siden jeg var veldig liten. Det har alltid vært utrolig plagsomt, spesielt når jeg nå har samboer og trusene mine (spesielt de svarte) ikke ser så veldig fine ut etter en dags bruk. Utfloden kommer spesielt når jeg trener. Etter en treningsøkt er trusen min vanligvis ganske hvit... Er dette noe andre opplever eller burde jeg gå til lege? Noe jeg kan gjøre for å redusere dette selv uten å gå til lege?

Leste om bakteriell vaginose (eller noe sånn), men utfloden min lukter ikke vondt så vidt jeg vet.. Jeg har i tillegg hatt en del soppinfeksjoner. Jeg har også små hvite prikker i skjeden... små klumper som alltid har vært der..et litt ru område øverst i skjeden. Tror dette er noe alle har? Men jeg syntes at disse små hvite prikkene hadde blitt større, og prøvde å klemme på dem. Da kom det ut en slags hvit væske som når man klemmer kviser. Jeg ble litt skremt... Hva kan dette være?

Hva er symptomene på kjønnsykdommer som klamydia, gonore osv? Kan det være noe av dette?

Hilsen fortvilet jente 23

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231404-utflod-sopp-og-sm%C3%A5-hvite-prikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest utfloda

Jeg har også så lenge jeg kan huske vært plaga av mye utflod, men har egentlig aldri vært særlig bekymret for det. Har bare tenkt det at vi jenter er forskjellige...

Men hvis du merker at utfloden din begynner å lukte fisk, da bør du gå til lege! Det er ikke farlig på noen måte, men det er skikkelig ubehagelig å gå med.

Jeg merket første symptomene på BV for nesten TO år siden, men fikk ikke opp motet til å ta det opp med gynekologen, selv ikke når jeg var der for andre ting...

Når jeg endelig tøffa meg opp, gikk det rett og slett over av seg selv. Men da hadde jeg jo hatt det i vanvittige to år.

BV lukter helt for j.... vondt, og kan lukte så sterkt at man ikke kan kle av seg i nærheten av andre.

Dette ble et langt innlegg, og kanskje ikke så mye av det du i utgangspunktet lurte på, men jeg tror kort og godt at du skal ta det med ro så lenge ikke utfloden øker i omfang eller forandrer lukt.

Gjest utfloda

Jeg har også så lenge jeg kan huske vært plaga av mye utflod, men har egentlig aldri vært særlig bekymret for det. Har bare tenkt det at vi jenter er forskjellige...

Men hvis du merker at utfloden din begynner å lukte fisk, da bør du gå til lege! Det er ikke farlig på noen måte, men det er skikkelig ubehagelig å gå med.

Jeg merket første symptomene på BV for nesten TO år siden, men fikk ikke opp motet til å ta det opp med gynekologen, selv ikke når jeg var der for andre ting...

Når jeg endelig tøffa meg opp, gikk det rett og slett over av seg selv. Men da hadde jeg jo hatt det i vanvittige to år.

BV lukter helt for j.... vondt, og kan lukte så sterkt at man ikke kan kle av seg i nærheten av andre.

Dette ble et langt innlegg, og kanskje ikke så mye av det du i utgangspunktet lurte på, men jeg tror kort og godt at du skal ta det med ro så lenge ikke utfloden øker i omfang eller forandrer lukt.

Ups, glemte noe. Hvis du har sopp klør du som regel ganske mye, og det kan gjerne bli vondt under/etter sex.

Prikkene du nevner tør jeg ikke uttale meg om, det er faktisk noe jeg ikke har hatt selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...