Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg byttet p-piller fra Trionetta21 til Yasmin21 for ca 14 dager siden.

Jeg byttet pga at Trionetta ga meg mye vann i kroppen, og at jeg har hørt mye bra om Yasmin-pillen.

Forøvrig synes jeg Trionetta fungerte meget bra, ingen problemer.

Men nå har jeg altså begynt med Yasmin, og helt siden dag 1 har jeg vært plaget med sterke smerter nederst i magen og diarè.

Jeg tenkte at det var bare en tilvenningssak, og at det ville gå over, men nå har det altså gått over 2 uker.

Dette er veldig slitsomt for meg, jeg løper på do hele tiden, samt at jeg må ta smertestillende annenhver dag.

I tillegg blir jeg av og til kvalm og svimmel.

Er dette vanlig, og hva burde jeg gjøre?

Håper på raskt svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231409-bytte-fra-trionetta-til-yasmin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener ikke å skremme deg, men jeg opplevde det samme da jeg begynte med Yasmin for tre år siden.

Jeg sluttet med pillene etter en måned, men magen har aldri blitt bra igjen. :(

Hjelp!

Nå ble jeg redd... Skal sluytte på dagen, for jeg har absolutt intet ønske om å fly akutt på do hele døgnet resten av livet!

• 2 uker senere...

Du får si i fra om det hjalp å slutte. Kan jo bare hende jeg var maks uheldig.

Jippi!

Nå er det nesten 2 uker siden jeg sluttet med Yasmin, og endelig er magen og fordøyelsen bra igjen! =D Har planlagt å gjøre et nytt forsøk med prevensjon over helga, men med p-sprøyte denne gangen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...