Gå til innhold

Bør jeg la være å fortelle hvordan jeg har det?

Anbefalte innlegg

Gjest Bevare stoltheten?

Jeg slo opp med kjæresten for en stund siden. Det var et forhold som ikke hadde noen fremtid, det var vi begge enige om. Så det var like greit å avslutte. Vi er begge voksne mennesker og vet at vi egentlig er på jakt etter noe modent som kan vare. "Problemet" er at vi er fortsatt gode venner, og det både tror og håper jeg vi kan fortsette å være. Men nå sliter jeg veldig med savnet etter han. Jeg har ikke så mange å snakke fortrolig med, han har jo vært min beste venn i lang tid. Innerst inne hadde jeg et håp om at hvis vi gikk fra hverandre nå, så kunne vi finne tilbake til hverandre om en stund under andre omstendigheter og kanskje det kunne bli noe mer da... (vanskelig å forklare dette!). Har det håpet enda, og derfor lurer jeg veldig på om jeg bør fortelle at jeg savner han nå. Virker det bare mot sin hensikt? Komme krypende tilbake liksom? Har veldig lyst til å bare være sterk, men lengselen etter noe mer er så voldsom og jeg trenger noen å prate med som kjenner hele historien vår.

Hjeeeelp! Hva gjør jeg?

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Jeg hadde nok pratet om det hvis ting lå til rette for det. Men samtidig så er det viktig å si mer rundt det og ikke bare at man savner den andre. Det at du savner han betyr jo ikke det samme som at du ønsker han tilbake igjen (hvertfall ikke nå), og det kan man jo snakke sammen om.

Jeg har selv en eks som ikke har snakket sant til meg om hvilke følelser han hadde etter bruddet, og det såret veldig.. Han gjorde det nok for å beskytte meg og kanskje han selv også, men for meg hadde det vært lettere å takle å få de harde fakta på bordet og takle dem der og da.

Innlegget ditt fikk meg faktisk til å tenke på sambo sin eks (av alle mennesker...). Jeg tror hun gikk rundt å tenkte mange av de tankene du sitter med nå da det ble slutt mellom dem, og hadde nok sett for seg at de skulle finne tilbake til hverandre etter litt tid fra hverandre.

Men så traff jo han meg da...uten at hun hadde fått fortalt han hva hun egentlig følte om hele bruddet.

DET ble det mye dritt utav skal jeg fortelle deg (glad den perioden av mitt liv er et tilbakelagt stadium!).

Så snakk med han nå du, før eventuelle tredjeparter dukker opp og kompliserer bildet.

Klem til deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...