Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, ikke sant, og det at han lyver om det i tillegg hjelper ikke.

Vil ikke ta igjen med samme mynt, det blir litt barnslik synes jeg, og uansett så vet han så godt at jeg er så over mine ekser jeg kan bli. I motsetning til han har jeg klagd fælt på mine ekser. Han har aldri sagt et vondt ord om henne selv om hun har vært skikkelig stygg mot ham.

En mann som går bak ryggen min på den måten hadde jeg ikke orket å være sammen med.

Min kjære har ikke sagt ett vondt ord om eks-samboeren sin og såvidt jeg vet var bruddet der ryddig og greit også.

Jeg vet han har (hadde i alle fall i fjor høst) henne på adresselista på mobilen ennå, men det er nok fordi han er like fjern som meg. :o) Jeg gikk nemlig i 2 år etter bruddet med et passbilde av eksen i lommeboka uten at jeg var klar over at det lå der... *Hehe*

For den som lurer - nei, jeg snoket ikke på mobilen, men han gikk gjennom adresselista med meg i armkroken så jeg kunne ikke unngå å se. :o)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Kvinnen med utopiene

5

• collins

3

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest til partner

En mann som går bak ryggen min på den måten hadde jeg ikke orket å være sammen med.

Min kjære har ikke sagt ett vondt ord om eks-samboeren sin og såvidt jeg vet var bruddet der ryddig og greit også.

Jeg vet han har (hadde i alle fall i fjor høst) henne på adresselista på mobilen ennå, men det er nok fordi han er like fjern som meg. :o) Jeg gikk nemlig i 2 år etter bruddet med et passbilde av eksen i lommeboka uten at jeg var klar over at det lå der... *Hehe*

For den som lurer - nei, jeg snoket ikke på mobilen, men han gikk gjennom adresselista med meg i armkroken så jeg kunne ikke unngå å se. :o)

Han gikk gjennom lista, og enda slettet han det ikke? Da trenger han det nok. Har mistet alle illusjoner om at folk kan være normale jeg.

Han gikk gjennom lista, og enda slettet han det ikke? Da trenger han det nok. Har mistet alle illusjoner om at folk kan være normale jeg.

Jeg har telefonnummer til både eksen og andre folk som jeg ikke har hatt kontakt med på flere år. Det er vel mest latskap og distrehet som gjør at jeg ikke sletter det, og jeg føler meg som et normalt menneske selv om jeg har disse telefonnumrene.

Tro hva du vil, han er totalt ferdig med henne. :o) Jeg skjønner godt at det kan høres ut som om det ikke er tilfelle, men det er det altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...