Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper du kan hjelpe meg!!

Har hatt 4 ivf forsøk,det siste i jan.Normalt regelmessig mens 32.35 syklusdager.

Den andremenstruasjonen etter forsøket var syklusen på 46 dager.

i dag har jeg vært på ivf avd skal prøve med frosne embryo. Altså er jeg på den 15 syklusdag.

Men egganleggene var veldig små,

HVOR FORT vokser egg egentlig?

Er det mulig med eggløsning til helga?

Sist syklus på 46 dager) merket/trodde jeg at jeg hadde eggløsning på dag 20-21. Kan det stemme?

Er det mulig å gå så mange dager etter eggløsning inntil mensen kommer?

Eller det det standard 14 dager?

Håper du vil hjelpe meg med mine spørsmål-

hilsen TK.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23158-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare si at jeg ikke var helt enig med Moen, ingenting er umulig. Denne mnd her hadde jeg EL på dag 12, og mensen kom ikke før på dag 32. Så det vil si at det gikk hele 20 dg fra EL til mens. Og det skal være umulig?????

Vel, bare la oss være litt uvanlige da...

Lykke til videre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...