mari181365380986 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei!Jeg er en jente på 18 år som har gått på p-pille en stund nå. I løpet av denne perioden, glemte jeg tre piller. Kjæresten min og jeg ville ikke ta noen sjanser, så vi hadde ikke ubeskyttet samleie på en og en halv uke. Regnet da med at p-pilen igjen ville komme til å være sikker. Etter et ubeskyttet samleie for to dager siden, ble jeg likevel redd for at p-pillen ikke fungerte. Så jeg tok 4 p-piller, som jeg har fått opplyst om at blir det samme som en angrepille (under 48 timer etter samleie). Jeg er ennå i den pillefrie perioden på p-pillebrettet mitt. Når jeg om noen dager skal starte opp på et nytt p-pillebrett igjen, skal jeg da starte opp som vanlig, trass i de 4 pillene jeg tok? Helt til slutt, tilsvarer 4 p-piller det samme som en angrepille? ER jeg nå sikker på at jeg ikke er gravid? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231594-start-p%C3%A5-p-pille-etter-en-tatt-angrepille/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.