Gjest Ryggsekken Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Kan noen hjelpe til å klare opp i denne viktige diskusjonen. Treffer kjekk og hyggelig mann på et utested, finner ikke umiddelbart noe feil med typen. Men det gjør to stk i venneflokken (en av hvert kjønn): så du ikke han hadde VESKE! Må si jeg ikke engang la merke til det før det ble hvisket, men spørsmålet er altså: er det automatisk noe "suspekt" med legningen til en mann med veske? Vi snakker altså ikke om en rosa håndveske her, mer en sånn skulderveske ala trikkekonduktør. (Han jobbet ikke i Sporveien) ;-) Mannen med stor M (i hvert fall i egne øyne) i venneflokken var i hvert fall sikker i sin sak. INGEN Mann går med veske iflg. han. Hjelp meg å avklare, finnes det noen hetero menn med veske der ute :-) 0 Siter
Gjest Mrs. Friend Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har to kamerater som har vesker fra hennes og mauritz. Den ene er student og har alltid med et par bøker, mens den andre nå jobber og fremdeles synes det er bra med en veske. De er begge hetero.... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Tror ikke jeg hadde tenkt over det hvis det var en sånn veske =) 0 Siter
Gjest Ryggsekken Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har to kamerater som har vesker fra hennes og mauritz. Den ene er student og har alltid med et par bøker, mens den andre nå jobber og fremdeles synes det er bra med en veske. De er begge hetero.... Lette etter en veske som lignet for å gjøre det litt klarere, og det var omtrent noe sånt http://bagogsekk.no/images/medium/skulderveskeSeminarSort_MED.jpg og han bare den over skulderen, ikke i hånda ;-) Er ikke det en macho veske da, hehe... 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Lette etter en veske som lignet for å gjøre det litt klarere, og det var omtrent noe sånt http://bagogsekk.no/images/medium/skulderveskeSeminarSort_MED.jpg og han bare den over skulderen, ikke i hånda ;-) Er ikke det en macho veske da, hehe... Tror det er ganske vanlig at menn bruker sånne vesker, men kanskje ikke på byen? Du kan jo inntil videre late som om han kom rett fra jobb... 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Lette etter en veske som lignet for å gjøre det litt klarere, og det var omtrent noe sånt http://bagogsekk.no/images/medium/skulderveskeSeminarSort_MED.jpg og han bare den over skulderen, ikke i hånda ;-) Er ikke det en macho veske da, hehe... Vet av flere unge menn (i 20-årene) som har vesker som den der, ikke noe feminint over det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Var det ikke rundt juletider i fjor at moteløvene forsøkte å prakke vesker på mannfolk? Husker artiklene. Årets julegave til gutta. Nå skulle også vi gå med veske. Mulig det var jula for halvannet år siden. Men jeg er enig med mannen du omtaler som mann med stor M. Skikkelig mannfolk går da for faen ikke rundt med veske. Vi har lommeboka i lomma sammen med kondomene, rævpluggen og siste nummer av Vi Menn. 0 Siter
fresja Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er ikke ofte jeg ser menn/gutter med veske. Derfor husker jeg spesielt en som ofte stakk innom min arbeidsplass (i embets medfør) tidligere. Han hadde alltid en meget liten veske, der han hadde røyk og lighter. Er ikke alltid så godt å få plass til alt i lomma. 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er ikke ofte jeg ser menn/gutter med veske. Derfor husker jeg spesielt en som ofte stakk innom min arbeidsplass (i embets medfør) tidligere. Han hadde alltid en meget liten veske, der han hadde røyk og lighter. Er ikke alltid så godt å få plass til alt i lomma. Var han søt? 0 Siter
Gjest Ryggsekken Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Var han søt? Jepp. Her ville sikkert Machoen si Menn skal ikke være søte ;-) 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ja, det finnes hetero menn med veske. Eksempel? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Eksempel? Eksempel? Tja, jeg har da sett menn i 20-årene med veske, både folk jeg kjenner og folk jeg ikke kjenner. Men jeg kan ikke gi deg noe bilde som eksempel, dessverre. Men det er stort sett snakk om forholdsvis diskrete grå eller sorte skuldervesker man ikke legger så mye merke til eller tenker spesielt over. Synes ofte det ser bedre ut enn ryggsekk jeg da, selv om det kanskje er mindre praktisk. Hva mener du menn skal bære tingene sine i? 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Eksempel? Tja, jeg har da sett menn i 20-årene med veske, både folk jeg kjenner og folk jeg ikke kjenner. Men jeg kan ikke gi deg noe bilde som eksempel, dessverre. Men det er stort sett snakk om forholdsvis diskrete grå eller sorte skuldervesker man ikke legger så mye merke til eller tenker spesielt over. Synes ofte det ser bedre ut enn ryggsekk jeg da, selv om det kanskje er mindre praktisk. Hva mener du menn skal bære tingene sine i? MENN drasser ikke rundt på ting. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 MENN drasser ikke rundt på ting. Hva med mannlige studenter? Trenger ikke de bøker? 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hva med mannlige studenter? Trenger ikke de bøker? Det var ikke det det dreide seg om. Når de var på byen f.eks. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det var ikke det det dreide seg om. Når de var på byen f.eks. OK. På byen trenger man ikke så mange ting, nei, med mindre man kommer rett fra jobben, fra trening eller noe annet. 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Den veska der er ei manne-veske! Ferdig med det. Jenter har noe lignenede, men kan brukes av mannfolk. Litt hippie-typer bruker ofte slike. Nå også helt vanlige mannfolk når de trenger ha med seg ting. Men det er jo ikke så vanlig ute på byen på kveldstid da. Men han kom kanskje rett fra andre aktiviteter, jobb eller et møte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.