Gå til innhold

Menn med veske

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Var det ikke rundt juletider i fjor at moteløvene forsøkte å prakke vesker på mannfolk? Husker artiklene. Årets julegave til gutta. Nå skulle også vi gå med veske.

Mulig det var jula for halvannet år siden.

Men jeg er enig med mannen du omtaler som mann med stor M.

Skikkelig mannfolk går da for faen ikke rundt med veske. Vi har lommeboka i lomma sammen med kondomene, rævpluggen og siste nummer av Vi Menn.

"Vi har lommeboka i lomma sammen med kondomene, rævpluggen og siste nummer av Vi Menn."

Litt av en size på de lommene dine!

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

15

• ShitDiddelyDo

13

• keinstein

12

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

uff, har du ørevoks i jekslene også?

Hæ?

Gjest irvin
Skrevet

Hæ?

så, kom deg bort til kjøkkenbenken med deg.

Skrevet

så, kom deg bort til kjøkkenbenken med deg.

Nei, jeg har akkurat spist. Ellers takk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ser det. Plutselig står du som frakoblet.

Merkelige greier.

Av en eller annen gang kommer jeg ikke inn på det som heter eMessanger i dag, og den webbaserte msn-en har det med å kaste meg ut når jeg snakker med flere på en gang.

Gjest irvin
Skrevet

Nei, jeg har akkurat spist. Ellers takk.

:-)

Gjest irvin
Skrevet

Av en eller annen gang kommer jeg ikke inn på det som heter eMessanger i dag, og den webbaserte msn-en har det med å kaste meg ut når jeg snakker med flere på en gang.

Det er pga. at du ettervert er blitt ei ordentlig skravlekjerring.

Gjest alex00
Skrevet

"Vi har lommeboka i lomma sammen med kondomene, rævpluggen og siste nummer av Vi Menn."

Litt av en size på de lommene dine!

Kofter har store lommer.

Angelica :o)
Skrevet

Jeg prøvde e-messenger idag.. Hadde problemer jeg og.

Angelica :o)
Skrevet

Det er sånn vi liker de!

Skrevet

Hvis han sitter og tisser er det et veldig godt tegn. Da blir det gjerne mindre søl.

Men er ikke det litt homseaktig?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den var jo lekker!

Du er jente. Den hadde helt sikkert kledd deg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet.

Det er nummeret før jeg vurderer en av veskene i tråden her.

Gjest Violsa
Skrevet

hehe , nå kom jeg på en seinfeldt episode. husker ikke hva den heter men var sinnsykt morsomt. Mange menn går vel med veskelignende greier da. flat firkantet svart greie de ha r dokumenter og ting i

Gjest dilly
Skrevet

hehe , nå kom jeg på en seinfeldt episode. husker ikke hva den heter men var sinnsykt morsomt. Mange menn går vel med veskelignende greier da. flat firkantet svart greie de ha r dokumenter og ting i

Ja, stemmer det. Morsom episode!

Gjest sarah berhard
Skrevet

Herregud, mannfolk med veske er da helt vanlig, er det ikke det? Jeg har iallefall sett tusenvis av dem de siste årene, men så har jo jeg bodd på "bygda" også da...

Og å trekke parallellen til homofile menn, synes jeg er ...ja... vel så overraskende. Nå, i 2006.

Gjest sarah berhard
Skrevet

Men er ikke det litt homseaktig?

Du er klar over at du gjør det vanskeligere for ungdom å vedkjenne sine følelser for det samme kjønn ved å si slikt?

Det er et fåtall av ungdom som kan identifisere seg med homofile, nettopp fordi disse stereotypene blir presentert hele tiden.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er klar over at du gjør det vanskeligere for ungdom å vedkjenne sine følelser for det samme kjønn ved å si slikt?

Det er et fåtall av ungdom som kan identifisere seg med homofile, nettopp fordi disse stereotypene blir presentert hele tiden.

Næsj. Såpass selvironi har da de fleste homser.

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å si til homsekompiser at en veske av den typen der blir for homofilt for meg, og jeg er helt sikker på at de hadde sagt seg enig.

Ingen grunn til å stakkarsliggjøre de homofile for mye. De løper da ikke rundt og skriker opp om homserasisme så fort noen sier noe.

Homsepatruljen og andre jentegutter skaper langt mer stereotypier enn de av oss som her omtaler vesker av det slaget der som gay.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...