Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Var det ikke rundt juletider i fjor at moteløvene forsøkte å prakke vesker på mannfolk? Husker artiklene. Årets julegave til gutta. Nå skulle også vi gå med veske. Mulig det var jula for halvannet år siden. Men jeg er enig med mannen du omtaler som mann med stor M. Skikkelig mannfolk går da for faen ikke rundt med veske. Vi har lommeboka i lomma sammen med kondomene, rævpluggen og siste nummer av Vi Menn. "Vi har lommeboka i lomma sammen med kondomene, rævpluggen og siste nummer av Vi Menn." Litt av en size på de lommene dine! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 uff, har du ørevoks i jekslene også? Hæ? 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hæ? så, kom deg bort til kjøkkenbenken med deg. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 så, kom deg bort til kjøkkenbenken med deg. Nei, jeg har akkurat spist. Ellers takk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ser det. Plutselig står du som frakoblet. Merkelige greier. Av en eller annen gang kommer jeg ikke inn på det som heter eMessanger i dag, og den webbaserte msn-en har det med å kaste meg ut når jeg snakker med flere på en gang. 0 Siter
cathlin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/sexogsamliv/article503155.ece Her fant jeg linken jeg siktet til nedenfor. Det er da ingen normale mannfolk som går med noe sånt. Den var jo lekker! 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Nei, jeg har akkurat spist. Ellers takk. :-) 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Av en eller annen gang kommer jeg ikke inn på det som heter eMessanger i dag, og den webbaserte msn-en har det med å kaste meg ut når jeg snakker med flere på en gang. Det er pga. at du ettervert er blitt ei ordentlig skravlekjerring. 0 Siter
Gjest alex00 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 "Vi har lommeboka i lomma sammen med kondomene, rævpluggen og siste nummer av Vi Menn." Litt av en size på de lommene dine! Kofter har store lommer. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er forskjell på "veske" og "veske" også! http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2003/04/15/herreveske1.jpg http://www.siteforless.com/photos/Business-business_man_59.gif 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Av en eller annen gang kommer jeg ikke inn på det som heter eMessanger i dag, og den webbaserte msn-en har det med å kaste meg ut når jeg snakker med flere på en gang. Jeg prøvde e-messenger idag.. Hadde problemer jeg og. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er pga. at du ettervert er blitt ei ordentlig skravlekjerring. Det er sånn vi liker de! 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvis han sitter og tisser er det et veldig godt tegn. Da blir det gjerne mindre søl. Men er ikke det litt homseaktig? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Den var jo lekker! Du er jente. Den hadde helt sikkert kledd deg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er pga. at du ettervert er blitt ei ordentlig skravlekjerring. Jeg vet. Det er nummeret før jeg vurderer en av veskene i tråden her. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 hehe , nå kom jeg på en seinfeldt episode. husker ikke hva den heter men var sinnsykt morsomt. Mange menn går vel med veskelignende greier da. flat firkantet svart greie de ha r dokumenter og ting i 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 hehe , nå kom jeg på en seinfeldt episode. husker ikke hva den heter men var sinnsykt morsomt. Mange menn går vel med veskelignende greier da. flat firkantet svart greie de ha r dokumenter og ting i Ja, stemmer det. Morsom episode! 0 Siter
Gjest sarah berhard Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Herregud, mannfolk med veske er da helt vanlig, er det ikke det? Jeg har iallefall sett tusenvis av dem de siste årene, men så har jo jeg bodd på "bygda" også da... Og å trekke parallellen til homofile menn, synes jeg er ...ja... vel så overraskende. Nå, i 2006. 0 Siter
Gjest sarah berhard Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Men er ikke det litt homseaktig? Du er klar over at du gjør det vanskeligere for ungdom å vedkjenne sine følelser for det samme kjønn ved å si slikt? Det er et fåtall av ungdom som kan identifisere seg med homofile, nettopp fordi disse stereotypene blir presentert hele tiden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du er klar over at du gjør det vanskeligere for ungdom å vedkjenne sine følelser for det samme kjønn ved å si slikt? Det er et fåtall av ungdom som kan identifisere seg med homofile, nettopp fordi disse stereotypene blir presentert hele tiden. Næsj. Såpass selvironi har da de fleste homser. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å si til homsekompiser at en veske av den typen der blir for homofilt for meg, og jeg er helt sikker på at de hadde sagt seg enig. Ingen grunn til å stakkarsliggjøre de homofile for mye. De løper da ikke rundt og skriker opp om homserasisme så fort noen sier noe. Homsepatruljen og andre jentegutter skaper langt mer stereotypier enn de av oss som her omtaler vesker av det slaget der som gay. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.