Gå til innhold

Menn med veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute etter hva som er "mandig" og ikke. Jeg vil jo gjerne være mandig vet du.

Jeg så ei berte med militærstøvler her om dagen, og bestemte meg for at det ikke er kvinnelig.

Den tøffeste infanterioffiseren viste seg å være homse. Da han fortalte meg det, da lo vi godt og lenge.

Jeg er ikke så sikker på hva som er "mandig" og hva som ikke er det. Ei rosa gucci-veske er ikke så veldig mandig, tror jeg.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

15

• ShitDiddelyDo

13

• keinstein

12

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke jeg heller. Dessuten har jeg til gode å møte en homse som ikke tar en spøk og som ser på seg selv som et offer.

Tvert imot er min erfaring at de er de verste til å kødde med seg selv og sin legning, og at noen bemerker at feminine vesker er feminine kan umulig være et problem for noen. :)

Hvem forteller flest homsevitser?

Og hvem ler best av snerpete og sure hetroer?

De som liker homser minst er gamle kjerringer.

Skrevet

Jeg er ikke så sikker på hva som er "mandig" og hva som ikke er det. Ei rosa gucci-veske er ikke så veldig mandig, tror jeg.

Da jeg var veldig ung, var det moderne med platåsko og slengbukser. Det er heller ikke mandig.

Skrevet

Da jeg var veldig ung, var det moderne med platåsko og slengbukser. Det er heller ikke mandig.

Det har du forsovidt rett i.

Gjest sarah berhard
Skrevet

Jeg har hatt med mange homser å gjøre, også skaphomser, og har et godt "forhold" til alle.

Jeg er redd du ikke har tatt poenget mitt, men pytt.

Ha en god kveld videre.

Mvh

Gjest sarah berhard
Skrevet

Ikke jeg heller. Dessuten har jeg til gode å møte en homse som ikke tar en spøk og som ser på seg selv som et offer.

Tvert imot er min erfaring at de er de verste til å kødde med seg selv og sin legning, og at noen bemerker at feminine vesker er feminine kan umulig være et problem for noen. :)

Det er bare de svake som trenger forsvarer.

Hvem er det som er svak i dag? Det er ungdom som forsåvidt er avklart på hvem de er, men som ikke møter bekreftelse på dette - hverken i media og i slike spøker (som kun presenterer stereotypiene) og gjerne hos foreldre.

Dette poenget gikk visst dere glipp av, selv om jeg gjentok det en gang.

Voksne og avklarte homofile tåler selvfølgelig vitsing og spøking.

Skrevet

Jeg er redd du ikke har tatt poenget mitt, men pytt.

Ha en god kveld videre.

Mvh

En treåring som har slått kneet sitt trenger trøst.

En voksen homse trenger respekt og aksept. Og at folk passer sine egne saker.

Gjest sarah berhard
Skrevet

En treåring som har slått kneet sitt trenger trøst.

En voksen homse trenger respekt og aksept. Og at folk passer sine egne saker.

Gjentar hva jeg skrev i mitt første innlegg til deg, og det er mitt siste ord i denne debatten, hvis det ikke bringes på bane noen andre (interessante) temaer.

"Du er klar over at du gjør det vanskeligere for ungdom å vedkjenne sine følelser for det samme kjønn ved å si slikt?

Det er et fåtall av ungdom som kan identifisere seg med homofile, nettopp fordi disse stereotypene blir presentert hele tiden"

Legg merke til: Ungdom, vanskeligheter med å vedkjenne sine følelser fordi de ikke kan identifisere seg med stereotypiene.

Skrevet

Hvem er det som er svak i dag? Det er ungdom som forsåvidt er avklart på hvem de er, men som ikke møter bekreftelse på dette - hverken i media og i slike spøker (som kun presenterer stereotypiene) og gjerne hos foreldre.

Jeg er HELT enig med deg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neida, jeg gikk ikke glipp av poenget ditt.

Jeg er bare ikke enig med deg.

Det eneste vi gjør er jo å beskrive disse mannfolkveskene som feminine.

Det bør ikke støte noen.

Gjest sarah berhard
Skrevet

Det bør ikke støte noen.

Hm. Ja, da vil jeg bare anbefale deg å reflektere litt mer omkring dette her...

Mvh

Gjest sarah berhard
Skrevet

Jeg er HELT enig med deg!

Det er hyggelig å høre.

:)

Skrevet

Gjentar hva jeg skrev i mitt første innlegg til deg, og det er mitt siste ord i denne debatten, hvis det ikke bringes på bane noen andre (interessante) temaer.

"Du er klar over at du gjør det vanskeligere for ungdom å vedkjenne sine følelser for det samme kjønn ved å si slikt?

Det er et fåtall av ungdom som kan identifisere seg med homofile, nettopp fordi disse stereotypene blir presentert hele tiden"

Legg merke til: Ungdom, vanskeligheter med å vedkjenne sine følelser fordi de ikke kan identifisere seg med stereotypiene.

Jeg trenger ingen holdningsendring. Mine holdninger er akseptert der de trenger aksept. En usikker gutt på 15 og en voksen erfaren mann på 35 er to ulike mennesker og må behandles ulikt. Det klarer jeg helt fint. Jeg vil aldri forårsake at noen blir skremt eller støtt. Men det er ikke min jobb å være sosialkurator eller psykolog. Det eneste jeg kan være er et nøytralt menneske som ikke dømmer noen og passer mine egne saker.

Behandling skal vi overlate til profesjonelle. Om de ikke kan, så er det ikke min jobb å overta der de glapp.

En jeg vet om begikk selvmord av kjærlighetssorg, men jeg hadde ikke mulighet til å forhindre eller påvirke det. Vedkommende hadde et bredt spekter av andre problemer i tillegg som ikke hadde noe med legningen å gjøre. Legningen bare kompliserte det hele. Jeg føler ikke noe ansvar, men en hel haug andre måtte på banen og bry seg og rote det til.

Skrevet

Det bør ikke støte noen.

Militærstøvler er maskuline. That's it.

Skrevet

Var han søt?

Veskemannen var (er) litt sjarmerende, men det med veska syntes jeg var noe feminint!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...