Gå til innhold

FU: hva synes du om drita fulle 40-50 åringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Uff så pinilig-
Skrevet

Syntes de ser mer latterlige ut en fjortissene.

Fjortissene vet ikke bedre og de ER jo bare slik.

Men når godt voksne folk oppfører seg latterlig og det i full tilstand, så er det bare pinlig.

Spesielt om det er ens egne foreldre. Det er minner man rett og slett bare ikke klarer å fjerne og man mister på en måte litt respekt for dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt enig med deg.

Jeg unner forsovidt en 50-åring en fyllekule iblant, men allikevel blir det noe patetisk over det. Når man har nådd en viss alder, har barn og kanskje en viktig jobb, så forventer man ofte at personen er mer ansvarlig enn en 20-åring, og da tar det seg dårlig ut med en fyllekule.

Skrevet

Fulle folk er lite sjarmerende uansett alder.

De som bare er litt lettere i farta kan jo være riktig så festlige.

Skrevet

Det er jævlig stygt å se, men det er ikke pent uansett alder.

Skrevet

Drita fulle folk er uspiselige, uansett alder. Fjåsete 40 - 50 åringer er kanskje litt pinlige, men jeg kan prestere å sitte på trikken og gremmes over å høre tenåringer prate klin edru også, jeg. Synes Petter Skjerven i Typisk Norsk lagde et godt innslag om ungdomsprat, forresten. "Asså, så liksom så jeg DEN herlige fy'rn, vettu, og han var liksom var dritdigg, på en måte!" Men nå sporer jeg av....beklager...

Gjest printomo
Skrevet

Synes alle dritafulle folk er patetiske uansett alder. Hjernen blir jo lammet, så da er kontrollen borte, og den "syke" atferden gjør sitt inntog. Skjønner ikke at folk orker bli så fulle jeg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha sett drita fulle 40-50 åringer.

Men det er sikkert ikke noe vakrere syn enn like fulle 20-åringer.

Jeg betakker meg for begge deler.

Mista nikket
Skrevet

Noe jeg synes er at det er værre med fulle damer enn med menn. Hakke peiling hvorfor jeg syns det

Skrevet

Det er pinlig ja. Akkurat som alle andre som er fulle.

Som du forstår: Jeg liker ikke fulle folk - uansett alder.

Gjest pekka
Skrevet

Det er pinlig å se kjente på fylla uansett alder. Alle blir snåle, men jeg unner alle en fest. Jeg kryper etterhvert inn i kategorien 40-50 åringer, men skal selvfølgelig unne meg en fest iblant. Man trenger ikke bli dritafull da :)

Å se sine foreldre på fylla er nok for de fleste litt pinlig..

mil1365380270
Skrevet

Pøh! Unner voksne folk å velge å gå på fylla av og til. De fleste har godt av å gi blaffen og slå seg litt løs. Drite i unger og mas og bare flire og danse og stirre dypt ned i flaska.

For x-antall år siden var muttern utdatert og gikk med teit bukse og gammeldags hår. Nå er det feil at de gjør det samme som deg. På tide å bli voksen nok til å skjønne at foreldre er akkurat sånn som deg, bare med et tonn mere erfaring. Skål-skål-skål! ;-)

Skrevet

Jo eldre man selv blir, jo mindre latterlig er det :-)

Gjest kan å drikke
Skrevet

De gangene jeg har vært på slektstreff, 50-årsdager og lignende er de alltid karene i i 40-60-åra som blir mest drita. Mens de nærmest blir slept hjemm av fruene dritafulle, vanskelige og ufyselige så har vi ungdommen i 20-åra holdt ut til langt ut på morgenkvisten uten å komme så langt av vi snøvler eller ikke greier stå på beina. Jeg tror forklaringen er at mens vi drikker jevnt hele året, skal gamlekarene virkelig slå seg løs når de først skal drikke. Dermed drikker de mye mer enn hva de har godt av. Ganske typisk på julebord i allefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...