Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sansara

Uff, begynner å bli sliten og lei. Trøtt av den store magen, gleder meg til å se den lille. Kose med, amme, kysse på pannen. Har så mye å gi nå.

Min nesten 3 år gamle sønn forstår nok ikke hvorfor mamma er så sliten. Orker ikke leke, sove lenge om morgenen pga manglende nattesøvn, liten tålmodighet og fryktelig fryktelig sur og lei pga alt.

Prøver å ta meg sammen og tenke at; NEI NÅ er det ikke lenge igjen. 4 dager til termin og maks 14 dager til. 18 dager til skal du klare.

Inni meg klarer jeg liksom ikke finne motivasjonen til det likevel....

Noen vært der? :o) Helt sikkert!

12 mai hadde jeg modnet veldig bra. Jeg hadde kort skjededel sa jordmoren. Igår sa en annen jordmor på sykehuset at jeg ikke var så moden...! Modningen kan da ikke ha gått tilbake igjen? Ugh!!

Det finnes jo hundrevis av tips for å sette igang rier om modningen er klar. Men hva med modning da, er det ingenting man kan gjøre for å få satt den igang? Utenom samleie da, for det får jeg ihvertfall ikke nå. Ugh igjen!

Spurte min kjære i ren desperasjon nå om han ikke kan ta seg en liten hyrdestund alene, og gi meg de edle dråpene som kommer ut slik at jeg kan sprute dem inn med en engangssprøyte! Hi hi... Det hadde vært noe det..

Snakk om desperat dame.

Nei, nok om det, måtte bare få ut noe frustrasjon.

Klem til alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231829-vil-s%C3%A5-gjerne-f%C3%B8de-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ingen mann altså? Nei, da kan det vel bli litt værre, men orgasmer generelt kan vel hjelpe, så du kan vel skaffe det selv?

"Spurte min kjære i ren desperasjon nå om han ikke kan ta seg en liten hyrdestund alene, og gi meg de edle dråpene som kommer ut slik at jeg kan sprute dem inn med en engangssprøyte! Hi hi... Det hadde vært noe det.."

Gjest bryta

"Spurte min kjære i ren desperasjon nå om han ikke kan ta seg en liten hyrdestund alene, og gi meg de edle dråpene som kommer ut slik at jeg kan sprute dem inn med en engangssprøyte! Hi hi... Det hadde vært noe det.."

Hvorfor kan de ikke ha sex da?

Annonse

Gjest sansara

Aner ikke. Kanskje ikke hun orker.

"Det finnes jo hundrevis av tips for å sette igang rier om modningen er klar. Men hva med modning da, er det ingenting man kan gjøre for å få satt den igang? Utenom samleie da, for det får jeg ihvertfall ikke nå. Ugh igjen!"

Ergo; HAN VIL IKKE!!! Nada Sexlyst. Men jeg; joa kom her kom her kjære mann, så skal du få! :o)

"Det finnes jo hundrevis av tips for å sette igang rier om modningen er klar. Men hva med modning da, er det ingenting man kan gjøre for å få satt den igang? Utenom samleie da, for det får jeg ihvertfall ikke nå. Ugh igjen!"

Ergo; HAN VIL IKKE!!! Nada Sexlyst. Men jeg; joa kom her kom her kjære mann, så skal du få! :o)

Hehe ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...