Velouria Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Vi planlegger å flytte til byen og lurer litt på Kampen av mange årsaker, blandt annet at det er kort vei til jordal for mor. Flisen skal begynne i 2 klasse når vi flytter og vi lurer litt på hvordan det er å bo der for familier og hvordan skolen er. Fint om noen har noe info å komme med. På forhånd takk. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har barnebarn på Kampen skole, og sønn og svigerdatter og barnebarnet har bodd der i noen år. Så har jeg datter og svigersønn og barnebarn der også, men det barnebarnet er bare ett år, så han går jo ikke på skolen. Bare gode tilbakemeldinger. Det er et flott og tett miljø, koselig del av byen, mye unge folk. 0 Siter
Velouria Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Jeg har barnebarn på Kampen skole, og sønn og svigerdatter og barnebarnet har bodd der i noen år. Så har jeg datter og svigersønn og barnebarn der også, men det barnebarnet er bare ett år, så han går jo ikke på skolen. Bare gode tilbakemeldinger. Det er et flott og tett miljø, koselig del av byen, mye unge folk. Det er også mitt inntrykk av Kampen. Har en kompis som bor der og trives veldig godt, men han har ikke barn, så han har ikke så mye info fra foreldre og barn perspektiv. Takk skal du ha. 0 Siter
Gjest jphoenix Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Flytte til _byen_? Tror du at DOL bare dekker oslo-området? 0 Siter
Velouria Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Flytte til _byen_? Tror du at DOL bare dekker oslo-området? Nei, det gjør jeg ikke, men for _meg_ er byen ensbetydende med Oslo. Selvom jeg opprinnelig er oppvokst innerst i Telemark. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.