Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en stund siden overnattet jeg hos veninnen min. Har ikke overnattet hos henne tidligere. Vi lå i samme seng, noe jeg stadig gjør når veninner overnatter hos meg, så det i seg selv er ikke noe uvanlig. Vi ble liggende og skravle til laangt på natt, og hun strøk meg på ryggen.

Etter hvert hadde hun klødd/strøket meg på ryggen ganske lenge og skiftet stilling. Jeg lå på magen, med armene opp, over hodet. Hun fortsatte å stryke meg langs ryggen, men mer langs siden min etter at hun skiftet stilling.

Da kom hun bort i puppen min som tøt ut under meg.. Etter hvert begynte hun å stryke meg mer på selve brystet, og klemte også litt. Jeg ble veldig forvirret, hva mente hun med det? Mente hun kun å klø/stryke, eller TOK hun faktisk på puppen med vilje? (Jeg er overvektig, så jeg ble usikker på om hun faktisk kjente at det var en pupp) Jeg ble ganske tent av det...

Det endte med at hun spurte om det var ok at hun kjente litt på, og jeg sa ja. Det hele var veldig rart og deilig på en gang. VI to som lå og befølte hverandres pupper?! Hun lurte på om jeg hadde tenkt på jenter før, og det HAR jeg jo.. (men ville ikke innrømme det for henne..) Jeg sa noe sånt som "herregud så rart, her ligger vi å beføler hverandre!" Hvorpå hun svarte "nja, beføle og beføle, det er bare litt puppekos! Er ikke det ålright da?" Ingen av oss hadde gjort dette tidligere. Jeg slikket på puppen hennes, men ellers ingen kyss eller tafsing andre steder. Kunne faktisk tenkt meg å gjort mer, men muligens ikke med henne, hun er jo en veninne!

Jeg er IKKE tent på henne egentlig, men syns det var VELDIG opphissende å ha en kvinnes fingre på meg..

Nå i ettertid er jeg ganske forvirret. Vi har ikke sagt noe mer om det, og forholdt oss helt greit til hverandre neste dag. Vet ikke om det kommer til å skje igjen, i såfall er det nok veldig lenge til.. Jeg ELSKER menn, og det er en mann jeg vil ha (er singel nå, har vært det lenge) Så da lurer jeg på om jeg bare er uthungret på mannlig kroppskontakt, eller er jeg bifil?

Bør jeg bare lagre dette under "fine opplevelser" eller bør jeg tvile på min seksualitet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231918-bare-kos-eller-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Har prøvd...

Det er ikke sikkert at du er bifil som har tenkt på jentekos. Jeg tror de fleste jenter har fantasier om ha sex med samme kjønn.

Å være bifil handler vel kanskje mer om å kunne ha følelser for begge kjønn.

Selv har jeg tent på gutter og jenter så lenge jeg kan huske. Men jeg trodde aldri jeg ville få følelser for ei jente. Men det har jeg nå, og det føles like riktig som om det var en gutt.

Og jentesex er himla deilig!!! Bare for å ha det sagt.

Det er en helt annen type "herlighet" enn det å ha sex med en gutt. Det er mer intimt, og mer intenst.

Anbefales:) Men du må selvsagt vurdere om du vil gjøre det med venninna di. Dere kan jo kanskje prøve å snakke om det.

Lykke til i alle fall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231918-bare-kos-eller-hva/#findComment-1762619
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...