Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kvæfjordkaka:)

Ja så var det meg igjen da...Hadde el lørdag 13 mai og det vil si at jeg som normalt skulle hatt mensen nå mandag som var...

Forrige mnd kom den ikke før tirsdags ettermiddag. (kom for fullt natt til onsdag)

Men nå er det onsdags ettermiddag og den har enda ikke kommet....Våger jeg å håpe?

Denne mnd har jeg ikke hatt mye av de samme symptomene som ellers når jeg venter mensen- Har hatt litt vondt imagen som jeg pleier, men det har gått over. Bruker ellers å få vondt i korsrygg, mage og pupper.

HAr ikke orket å ta test enda, for det er faktisk værre å se bare ett blått strek enn å få mensen...Gidder ikke å bli så skuffa som sist mnd...

Tenker at det sikkert at det er noe justering på syklusen min eller noe sånt teit, slik at den kommer nå på mandag istedetfor...

Venter i spenning og negativitet. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231932-uteblitt-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...