Gå til innhold

Vagina fobi..sammen uten samleie?

Anbefalte innlegg

Gjest godgutten_30år

Jeg er heterofil, men aldri hatt lyst på samleie men jenter. Ergo har jeg heller ikke vill prøve det. Det begynte vel med at jeg i tenårene så film på tv av fødsel som gjorde meg kvalm, og når jeg i tillegg vet at det kommer blod ut fra vagina gjør ikke det saken mere opphissende.(blir kvalm av blod) Saken er slik jeg ser det at samleie egentlig er ganske ekkelt/nasty, men folk flest har det likevel. Dette tror jeg kommer av at mennesket er skapt til å reproduksjon og blir blinde for ekle ting, og siden de har hørt at dette er normalt så blir det en slags massepsykose ut av det, selv om handlingen egentlig er ekkel. Munnsex synes jeg er behagelig, men de jentene jeg har truffet opp gjennom er bare opptatt av samleie, slik at forholdene ikke fungerer etter en stund. En dildo har liksom ikke vært nok for dem, selv om det har vært mye fysisk kontakt. Nå vil sikkert noen si at jeg er homo, men gutter tenner meg ikke, og jeg tenner på rompene og puppene til damene, men ikke vaginaene. Mange damer synes jeg er kjempegrei i starten, og roser meg for at jeg ikke bare er opptatt av en ting, men ettersom tiden går lurer de på om jeg er homofil..hmmm ikke enkelt dette her. Leser i blader at det er så mye mere enn bare samleie og slikt men begynner jo å lure etterhvert...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232021-vagina-fobisammen-uten-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• keinstein

5

• Lillemus

3

• Psyk. Stud.

3

Gjest gladmann

Vel, jeg tror ikke det blir lett for deg å finne en kvinne som er villig til å leve uten normalt samleie. Men de finnes sikkert. Kanskje.

Sett inn en kontaktannonse på nettet der du opplyser om din lille fobi.

Bra forslag. Verden der ute er stappfull av kvinner som ser sine største utfordringer i å "redde menn". Noen skriver kjærlighetsbrev til Baneheiamorderne, Andre kan finne tilfredstillelse i å få en mann til å putte pikken sin inn i ei fitte.

Mary Poppins

Det finnes kvinner med penis fobi, men det begrenser jo utvlagt ditt betraktelig da, og det er kanskje ikke særlig lett å finne noen som har en sånn fobi.

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller prøvd å bli kvitt denne fobien ved å gå til en psykolog.

Annonse

Bra forslag. Verden der ute er stappfull av kvinner som ser sine største utfordringer i å "redde menn". Noen skriver kjærlighetsbrev til Baneheiamorderne, Andre kan finne tilfredstillelse i å få en mann til å putte pikken sin inn i ei fitte.

Jekla godt sjekketriks egentlig.

Æ har fittefobi, kan du hjelpe mæ !!

Gjest sjøstjerna

Har du fortalt damene at du har denne fobien da? Eller lever de i god tro- og ikke skjønner hvorfor du ikke vil ha samleie med dem?

Forøvrig er jo dette en kjedelig situasjon for deg. Utrolig uflaks at du hadde slik opplevelse av den fødselsfilmen. Jeg har dog hørt andre menn si tilsvarende- nemlig at de ikke vil se fødsel- fordi det ødelegger lysta.

Så hva gjør du?

1) finner ei dame som vil leve med deg, med masse god sex men uten samleie

2) forsøker få hjelp til å bearbeide din fobi med feks samtaler med psykolog?

3) forsøker samleie med en dame du elsker og er trygg på...

Jeg vet ikke. Men jeg tror alternativ nr 2 er best. Alternativ nr 1 er det jeg tror du har mest lyst til. Jeg tror ikke det er mange damer som vil være i forhold som aldri innebærer samleie. Ellr kanskje noen damer som har vært utsatt for overgrep?

Det at du tar ting med ro i starten er jeg sikker på at du får positiv tilbakemelding på. Men at jentene over tid venter samleie... er jeg ikke overrasket over.

Gjest Persille

"Eller mener du det er alle andre det er noe "galt" med?"

Der har du det! Damene flyr rundt og skremmer menn de vet har museskrekk?

Det gjør vi, det er helt korrekt. Det er en helt vanlig torsdagskveldssyssel.

Men du visste vel at damer var kyniske, utspekulerte og onde fra før av? Det kan umulig ha kommet som en overraskelse...

Det gjør vi, det er helt korrekt. Det er en helt vanlig torsdagskveldssyssel.

Men du visste vel at damer var kyniske, utspekulerte og onde fra før av? Det kan umulig ha kommet som en overraskelse...

Joda jeg har møtt noen kyniske i hverfall.

Dere må ta hensyn til de som har museskrekk.

Annonse

"Munnsex synes jeg er behagelig"

å få? For du tar vel ikke i munnen noe som er for ekkelt til å putte staken inn i?

Ja, sex er jo mer enn bare samleiet - men samleiet hører med, for friske og fungerende mennesker. Hvis dette IKKE er et tulleinnlegg, vil jeg oppfordre deg til å få hjelp for fobien din, eventuelt forberede deg på å være ungkar i lang, lang tid.

Stikk kuken i musa, og se på puppene, eller se på rumpa når du tar ho bakfra (hvis du har hørt om den stillingen da...)

Fatter ikke problemet. Vel er det deilig med en avsugning, men intet slår et saftig knull.

Alle damer vil knulles, etter slikk og sug.

Psyk. Stud.

Museskrekk?

Nei, de er sånne kuler jeg legger på gulvet i kjellern.

Jeg synes trådstarter har skrevet et vettig innlegg. Hva med å forfølge trenden?

Til trådstarter: I og med at dette er et medisinsk forum vil jeg prøve å komme med et svar.

Jeg foreslår at du konsulterer en psykolog for en hyggelig samtale der du kan legge frem ditt problem. Antakeligvis er dette en seksuell dysfunksjon som kan høres alvorlig ut for andre, men trenger ikke å være det.

Man KAN leve et godt seksualliv uten samleie. Du må finne ei jente som har forståelse for dette. Angst for det kvinnelige kjønnsorganet har jeg aldri hørt om og det kan selfølgelig spøkes med i løsere samtalesituasjoner da situasjonen er det motsatte av det mange forventer. Dermed blir det litt humor i det for noen. Alvorlig talt vil jeg ikke tro dette er en lidelse på lik linje med angst, men heller en smaksak fra din side. Du skriver jo at du er heterofil og ellers frisk og rask rent helsemessig.

For å få kartlagt dette tror jeg det kan være best å ha en grei samtale med en psykolog. Han/hun vil kunne kartlegge dette og se hvor problemet ditt ligger.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...