Gå til innhold

Vagina fobi..sammen uten samleie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• keinstein

5

• Lillemus

3

• Psyk. Stud.

3

Gjest Chirsty

Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som ikke ville ha samleie. Det er nemlig en enormt stor del av det seksuelle samlivet for meg, en del jeg ikke vil gå glipp av.

Stating the obvious?

Skulle alle kvinnene på dette forumet svart som deg i denne tråden, ville den blitt jævlig lang.

Stating the obvious?

Skulle alle kvinnene på dette forumet svart som deg i denne tråden, ville den blitt jævlig lang.

Og så? De fleste, noenlunde oppegående menn skjønner vel av seg selv at de aller fleste kvinner ikke tar til takke med et forhold uten samleier?

Han hadde alt fått flere svar som sa han burde søkte profesjonell hjelp.

Gjest Chirsty

Og så? De fleste, noenlunde oppegående menn skjønner vel av seg selv at de aller fleste kvinner ikke tar til takke med et forhold uten samleier?

Han hadde alt fått flere svar som sa han burde søkte profesjonell hjelp.

Du bekrefter her bare min innvending...

Men samme det.

Annonse

Gjest morooklompen

Så moro du er. Ja, selvsagt er da alle vi andre som er syke i hodet som liker sex, og du som er normal som synes det er ekkelt. Tulleinnlegg dette vel? For oralsex burde du da virkelig synes er ekkelt for der finnes det tiss og æsj.. *LOL*

Gjest Aimabel

Har du fortalt damene at du har denne fobien da? Eller lever de i god tro- og ikke skjønner hvorfor du ikke vil ha samleie med dem?

Forøvrig er jo dette en kjedelig situasjon for deg. Utrolig uflaks at du hadde slik opplevelse av den fødselsfilmen. Jeg har dog hørt andre menn si tilsvarende- nemlig at de ikke vil se fødsel- fordi det ødelegger lysta.

Så hva gjør du?

1) finner ei dame som vil leve med deg, med masse god sex men uten samleie

2) forsøker få hjelp til å bearbeide din fobi med feks samtaler med psykolog?

3) forsøker samleie med en dame du elsker og er trygg på...

Jeg vet ikke. Men jeg tror alternativ nr 2 er best. Alternativ nr 1 er det jeg tror du har mest lyst til. Jeg tror ikke det er mange damer som vil være i forhold som aldri innebærer samleie. Ellr kanskje noen damer som har vært utsatt for overgrep?

Det at du tar ting med ro i starten er jeg sikker på at du får positiv tilbakemelding på. Men at jentene over tid venter samleie... er jeg ikke overrasket over.

-"Jeg tror ikke det er mange damer som vil være i forhold som aldri innebærer samleie. Eler kanskje noen damer som har vært utsatt for overgrep?"

tviler på at noen som helst er villige til å leve i et forhold der sexlivet består av å suge mannen, thats it! ???

Annonse

Gjest Cand.psych.

Jeg synes trådstarter har skrevet et vettig innlegg. Hva med å forfølge trenden?

Til trådstarter: I og med at dette er et medisinsk forum vil jeg prøve å komme med et svar.

Jeg foreslår at du konsulterer en psykolog for en hyggelig samtale der du kan legge frem ditt problem. Antakeligvis er dette en seksuell dysfunksjon som kan høres alvorlig ut for andre, men trenger ikke å være det.

Man KAN leve et godt seksualliv uten samleie. Du må finne ei jente som har forståelse for dette. Angst for det kvinnelige kjønnsorganet har jeg aldri hørt om og det kan selfølgelig spøkes med i løsere samtalesituasjoner da situasjonen er det motsatte av det mange forventer. Dermed blir det litt humor i det for noen. Alvorlig talt vil jeg ikke tro dette er en lidelse på lik linje med angst, men heller en smaksak fra din side. Du skriver jo at du er heterofil og ellers frisk og rask rent helsemessig.

For å få kartlagt dette tror jeg det kan være best å ha en grei samtale med en psykolog. Han/hun vil kunne kartlegge dette og se hvor problemet ditt ligger.

Lykke til!

"Alvorlig talt vil jeg ikke tro dette er en lidelse på lik linje med angst, men heller en smaksak fra din side. Du skriver jo at du er heterofil og ellers frisk og rask rent helsemessig."

Dette er det dummeste jeg har hørt! Så du syns ikke dette høres en smule psykopatologisk ut?? Smaksak?? Uff....

Du bekrefter her bare min innvending...

Men samme det.

"Skulle alle kvinnene på dette forumet svart som deg i denne tråden, ville den blitt jævlig lang."

Og skulle alle kvinnene (eller mennene) kommet med like teite kommentarer på svar som du gjør her (to ganger, til og med), så hadde tråden blitt dobbelt så lang igjen.

*Rister på hodet av tilnærmet kongelig dumhet*

"............................................"

Gjest ervin olsen

"Skulle alle kvinnene på dette forumet svart som deg i denne tråden, ville den blitt jævlig lang."

Og skulle alle kvinnene (eller mennene) kommet med like teite kommentarer på svar som du gjør her (to ganger, til og med), så hadde tråden blitt dobbelt så lang igjen.

Si meg, er alle dumme på dette forumet?

Si meg, er alle dumme på dette forumet?

Mange, kan det se ut som. Men sannheten er nok heller at det kun er noen få, som ser ut som flere da de skriver støtteinnlegg til seg selv under flere nick. (Hint, hint...?)

Mener du, helt alvorlig, at det _ikke_ er dumt å svare på en annen persons svar med at vedkommende ikke burde svare, fordi svaret er "stating the obvious"?

Gjest ervin olsen

Mange, kan det se ut som. Men sannheten er nok heller at det kun er noen få, som ser ut som flere da de skriver støtteinnlegg til seg selv under flere nick. (Hint, hint...?)

Mener du, helt alvorlig, at det _ikke_ er dumt å svare på en annen persons svar med at vedkommende ikke burde svare, fordi svaret er "stating the obvious"?

*(Hint, hint...?)

Jeg har nok syndet med flere nick, men jeg har aldri svart meg selv.

Trodde det var forbeholdt hun med utopiene.

Gjest Chirsty

Slående argumentasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...