Gå til innhold

Vagina fobi..sammen uten samleie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• keinstein

5

• Lillemus

3

• Psyk. Stud.

3

Gjest Chirsty

Nei, det var en kommentar som viste tydelig hvordan du bæsjet på egen legg. Enkelt og greit.

".........................................."

Du "viser" ikke noe som helst, Prozak. Men jeg er ikke den rette for å belære folk som tydeligvis har vanskelig for det. Vi har egne fagfolk for sånt.

Du "viser" ikke noe som helst, Prozak. Men jeg er ikke den rette for å belære folk som tydeligvis har vanskelig for det. Vi har egne fagfolk for sånt.

*LOL*

Du svarer til Lillemus at hun "ødelegger" tråden med å svare noe som du kaller "stating the obvious". Ok? Og jeg svarer at du bæsjer på egen legg - og viser det samtidig. At _du_ har trangt for det, kan desverre ikke jeg gjøre noe med.

"............................................."

Gjest Chirsty

*LOL*

Du svarer til Lillemus at hun "ødelegger" tråden med å svare noe som du kaller "stating the obvious". Ok? Og jeg svarer at du bæsjer på egen legg - og viser det samtidig. At _du_ har trangt for det, kan desverre ikke jeg gjøre noe med.

Et vennligsinnet tips: Kjøp deg heller en pitbull, og bruk den som penisforlenger isteden. Semantikk kan du ikke.

Et vennligsinnet tips: Kjøp deg heller en pitbull, og bruk den som penisforlenger isteden. Semantikk kan du ikke.

*LOL* Hva i all verden er det du forsøker å kommunisere? Fortsett for all del - du er underholdende i dine krakilske hylinger :-)

Gjest Chirsty

*LOL* Hva i all verden er det du forsøker å kommunisere? Fortsett for all del - du er underholdende i dine krakilske hylinger :-)

Hehe.. Jeg personlig gir beng i denne "diskusjonen". Det morsomme er at du svarer uansett hva jeg skriver, du skal liksom uansett ha siste ordet. Hyggelig at jeg kan bidra til at du får brust fjærene og hevdet deg litt. :)

Annonse

Lillemus' innlegg:

"Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som ikke ville ha samleie. Det er nemlig en enormt stor del av det seksuelle samlivet for meg, en del jeg ikke vil gå glipp av.

Ditt innlegg:

"Stating the obvious?

Skulle alle kvinnene på dette forumet svart som deg i denne tråden, ville den blitt jævlig lang."

Min kommentar: Fjollete syting over andres svar, og klaging på at tråden blir fylt av "åpenbare" ting - ved å fylle den ved meningsløs tekst selv. Imponerende :-)

Og så gauler du om semantikk og penisforlengere. Jeg er nær ved å si: Priceless! :-)

1-room appartment downtown: $1500/month.

"State-of-the-art" Celeron Computer, bought at Elkjøp: $750

Telenor ADSL: $40/month

Pooping on your own leg while trying to prove your "unbeatable intelligence and snappy semantics" to the whole internet: Priceless.

"............................................"

Hehe.. Jeg personlig gir beng i denne "diskusjonen". Det morsomme er at du svarer uansett hva jeg skriver, du skal liksom uansett ha siste ordet. Hyggelig at jeg kan bidra til at du får brust fjærene og hevdet deg litt. :)

Javisst. Siste ordet er uhyre viktig. Må ha det - bare _må_ ha det.

En av de få tingene som er dummere enn å demonstrere null intellekt på et internettforum, er å gidde å svare med å forsøke å latterliggjøre at den andre gidder å svare. :-)

Gjest Chirsty

Javisst. Siste ordet er uhyre viktig. Må ha det - bare _må_ ha det.

En av de få tingene som er dummere enn å demonstrere null intellekt på et internettforum, er å gidde å svare med å forsøke å latterliggjøre at den andre gidder å svare. :-)

Morsomt at du overhodet gidder å kjøre "analysen" over. Det er åpenbart viktig for deg. Kanskje du skal starte en bevegelse?

Og med det siste du skriver følger det logisk at din kritikk egentlig slår tilbake på deg selv.

Søt du, Prozak. Men du blir også ganske barsk når du innrømmer at du skal ha siste ordet. Skulle ikke overraske meg om du også svarer på dette innlegget. Jeg sier god natt. :)

Morsomt at du overhodet gidder å kjøre "analysen" over. Det er åpenbart viktig for deg. Kanskje du skal starte en bevegelse?

Og med det siste du skriver følger det logisk at din kritikk egentlig slår tilbake på deg selv.

Søt du, Prozak. Men du blir også ganske barsk når du innrømmer at du skal ha siste ordet. Skulle ikke overraske meg om du også svarer på dette innlegget. Jeg sier god natt. :)

"Morsomt at du overhodet gidder å kjøre "analysen" over. Det er åpenbart viktig for deg. Kanskje du skal starte en bevegelse?"

Javisst. Veldig viktig. Det er derfor jeg tar bryet å bruke 7.5 sekunder på å svare deg.

"Og med det siste du skriver følger det logisk at din kritikk egentlig slår tilbake på deg selv."

Logisk, gitt...*ler*

"Søt du, Prozak. Men du blir også ganske barsk når du innrømmer at du skal ha siste ordet."

Og du klaget på at jeg ikke kunne semantikk...imponerende... :-)

"Skulle ikke overraske meg om du også svarer på dette innlegget. Jeg sier god natt. :)"

Selvfølgelig. Jeg kan jo ikke ødelegge selvfølgelsen din, og la deg tro at hersketeknikken din ikke fungerer :-)

Gjest Chirsty

"Morsomt at du overhodet gidder å kjøre "analysen" over. Det er åpenbart viktig for deg. Kanskje du skal starte en bevegelse?"

Javisst. Veldig viktig. Det er derfor jeg tar bryet å bruke 7.5 sekunder på å svare deg.

"Og med det siste du skriver følger det logisk at din kritikk egentlig slår tilbake på deg selv."

Logisk, gitt...*ler*

"Søt du, Prozak. Men du blir også ganske barsk når du innrømmer at du skal ha siste ordet."

"Skulle ikke overraske meg om du også svarer på dette innlegget. Jeg sier god natt. :)"

Selvfølgelig. Jeg kan jo ikke ødelegge selvfølgelsen din, og la deg tro at hersketeknikken din ikke fungerer :-)

Æddabædda... :)

ShitDiddelyDo

Logisk, gitt...*ler*

Du burde fortsette å svare fyren bare på faen.

Da får han aldri lagt seg. :)

Hehe, det har unektelig en viss underholdnignsverdi å se en fyr kritisere deg for å ville ha siste ordet i diskusjonen - mens han selv ser ut til å holde seg våken lenger enn planlagt nettopp fordi han ikke orker tanken på å la deg få siste ordet. :)

Så kjør på. Gi mannen en våkenatt! :)

Gjest Violsa

Det er helt utrolig at dine kvinner ikke godtar et sexliv som utelukkende består i at de suger deg til orgasme.

Herregud for noen mennesker du har møtt!

Hvis du er seriøs: Søk hjelp.

hvis det finnes noe som heter penisfobi er det da ikke så vanskelig å tro på at det innlegget her kan være reelt

Annonse

Du burde fortsette å svare fyren bare på faen.

Da får han aldri lagt seg. :)

Hehe, det har unektelig en viss underholdnignsverdi å se en fyr kritisere deg for å ville ha siste ordet i diskusjonen - mens han selv ser ut til å holde seg våken lenger enn planlagt nettopp fordi han ikke orker tanken på å la deg få siste ordet. :)

Så kjør på. Gi mannen en våkenatt! :)

Alltid morsomt. Og jeg er ikke akkurat en som bryr meg om hvorvidt andre tror jeg må ha siste ordet, som du vet :-)

".............................................."

Æddabædda... :)

"Æddabædda, jeg mistet ikke selvfølelsen"? "Æddabadda, se på meg...jeg tror hersketeknikken min virker"? :-)

Forøvrig - når du høytidelig proklammerer at du hever deg over dine egne dumheter, at andre er dumme-dumme-dumme, og at du skal gå og legge deg - da bør du jaggu følge det opp også. Men det er vel ikke like lett å stå for det en sier, som å krangle? :-)

hvis det finnes noe som heter penisfobi er det da ikke så vanskelig å tro på at det innlegget her kan være reelt

Det er i og for seg ikke umulig å forestille seg at det kan være en reell - om en sjelden - "tilstand".

Det som er værre, er jo at trådstarteren gir inntrykk av å tro at han skal kunne finne en kvinne som ikke krever noe annet sexliv enn å suge ham. Det blir litt for dumt til at de fleste setter særlig lit til ektheten i innlegget.

ShitDiddelyDo

Det er så mye rør her fortiden at innlegg som det over fort avskrives som vissvass selv om det skulle vise seg å være en reell problemstilling.

Skrivestilen er skremmende lik mye annet rør som postes om dagen.

Men det jeg hang meg opp i var uansett fyrens higen etter å finne en avsugningsekspert som nøyer seg med et sexliv bestående av suging og absolutt ingenting i retur.

Gjest Chirsty

"Æddabædda, jeg mistet ikke selvfølelsen"? "Æddabadda, se på meg...jeg tror hersketeknikken min virker"? :-)

Forøvrig - når du høytidelig proklammerer at du hever deg over dine egne dumheter, at andre er dumme-dumme-dumme, og at du skal gå og legge deg - da bør du jaggu følge det opp også. Men det er vel ikke like lett å stå for det en sier, som å krangle? :-)

Prozak har en rosa sutteklut, nananananana!

Psyk. Stud.

"Alvorlig talt vil jeg ikke tro dette er en lidelse på lik linje med angst, men heller en smaksak fra din side. Du skriver jo at du er heterofil og ellers frisk og rask rent helsemessig."

Dette er det dummeste jeg har hørt! Så du syns ikke dette høres en smule psykopatologisk ut?? Smaksak?? Uff....

Du har bevist at du er langt i fra noe psykolog. Skulle sporet ipen din så hadde du fått bot for missbruk av reserverte tittler. Skal sannelig ta denne saken videre jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...