Gå til innhold

venter fortsatt....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest wish me luck!

Hvorfor tar du ikke en test? Om fem minutter kan du faktisk VITE at du er gravid (eller ikke da, og da kan du rette oppmerksomheten fremover).. Men jeg skjønner angsten for negativ test, har kjent på den ja..

Skal teste til uka jeg..

det er som flere skriver, større skuffelse over et blått strek enn å få mensen. jeg vil teste meg men tvinger meg selv til å vnte noen dager...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232051-venter-fortsatt/#findComment-1763610
Del på andre sider

det er som flere skriver, større skuffelse over et blått strek enn å få mensen. jeg vil teste meg men tvinger meg selv til å vnte noen dager...

Ja.., jeg sitter jo her og tvinger meg til IKKE kjøpe graviditetstester fordi jeg ikke skal kaste mer penger i søpla fordi det ER for tidlig. Har allerede tatt to negative. Og den første var det veldig viktig at jeg var alene og at ikke kjæresten min visste om at jeg testet fordi jeg ville ha "nederlaget" for meg selv. Andre gangen lot jeg han være med i prosessen, men jeg måtte likevel ha "rom" for å takle følelsene mine på egenhånd før jeg kunne la han ta del i dem.

Nå har vi inngått en avtale om at vi skal kjøpe test på mandag og da får jeg også lov å teste. Det er rundt da mensen burde kommet/bør komme...

Jeg er forøvrig skikkelig emosjonell i dag! Har lyst å gråte hele tiden, og det ender med at jeg må småle av meg selv, for jeg har da ingenting å være trist for! Kjennes ut som livmora mi forbereder seg på mensen, så spørs om det ikke er på vei i løpet av helga.. Noe som sikkert er like greit siden dette ikke helt var planlagt... :-S

Men, jeg kommer ikke unna de ømme brystvortene mine... Det pleier jeg ikke har før mensen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232051-venter-fortsatt/#findComment-1763748
Del på andre sider

Annonse

Ja.., jeg sitter jo her og tvinger meg til IKKE kjøpe graviditetstester fordi jeg ikke skal kaste mer penger i søpla fordi det ER for tidlig. Har allerede tatt to negative. Og den første var det veldig viktig at jeg var alene og at ikke kjæresten min visste om at jeg testet fordi jeg ville ha "nederlaget" for meg selv. Andre gangen lot jeg han være med i prosessen, men jeg måtte likevel ha "rom" for å takle følelsene mine på egenhånd før jeg kunne la han ta del i dem.

Nå har vi inngått en avtale om at vi skal kjøpe test på mandag og da får jeg også lov å teste. Det er rundt da mensen burde kommet/bør komme...

Jeg er forøvrig skikkelig emosjonell i dag! Har lyst å gråte hele tiden, og det ender med at jeg må småle av meg selv, for jeg har da ingenting å være trist for! Kjennes ut som livmora mi forbereder seg på mensen, så spørs om det ikke er på vei i løpet av helga.. Noe som sikkert er like greit siden dette ikke helt var planlagt... :-S

Men, jeg kommer ikke unna de ømme brystvortene mine... Det pleier jeg ikke har før mensen...

Heisann! Jeg håper du får det svaret du håper på! Samtidig vil jeg tipse, dersom det er noen som ikke vet, at på www.billige-tester.no får man kjøpt mye rimeligere tester enn på apoteket. 10 stk "stenger" for 180 eller teststrips for enda mindre. Ingen frakt for ordre over 150,-. Verdt å merke seg, de sendes fra Danmark, så man bør holde ordren under 200 for å slippe toll. Betill da heller i 2 omganger. De har også ELtester :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232051-venter-fortsatt/#findComment-1764106
Del på andre sider

Tweetybilla

Heisann! Jeg håper du får det svaret du håper på! Samtidig vil jeg tipse, dersom det er noen som ikke vet, at på www.billige-tester.no får man kjøpt mye rimeligere tester enn på apoteket. 10 stk "stenger" for 180 eller teststrips for enda mindre. Ingen frakt for ordre over 150,-. Verdt å merke seg, de sendes fra Danmark, så man bør holde ordren under 200 for å slippe toll. Betill da heller i 2 omganger. De har også ELtester :-)

Oj! Det visste ikke jeg! Det skal jeg virkelig benytte meg av!

*Takker og bukker*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232051-venter-fortsatt/#findComment-1764228
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...