Gå til innhold

lurer litt nå..

Anbefalte innlegg

Gjest pekka
Skrevet

Når jeg skriver innlegg og velger å skrive en annen signatur, så kommer det opp ting/signaturer jeg aldri før har brukt. Når jeg f.eks skriver s på signaturstreken Så dukker forslag opp...Er det da andre enn meg her i huset som er på maskinen? Eller kommer alle doleres forslag til signatur frem? Litt vrient forklart dette, men er det noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest forstår hva du mener
Skrevet

Det er vel dine forslag? Eller andre som har brukt den maskinen?

Gjest pekka
Skrevet

Det er vel dine forslag? Eller andre som har brukt den maskinen?

åh...det finnes usmakelige ord på mine lister,....hm, får høre med sønnene mine da sukk...

Skrevet

Det er et buffer som vises, og lagrer alle tidligere brukte strenger i felt som har samme navn.

På DOL ser det ut som feltet heter "Nick", og det kan være andre sider andre steder hvor feltet har samme navn.

Tror jeg.

Skrevet

åh...det finnes usmakelige ord på mine lister,....hm, får høre med sønnene mine da sukk...

Og ikke nødvendigvis nick som er brukt i dolsammenheng.

Gjest pekka
Skrevet

Og ikke nødvendigvis nick som er brukt i dolsammenheng.

wooops, så da kan det være overalt på nettet ? Ok, takk.

Skrevet

wooops, så da kan det være overalt på nettet ? Ok, takk.

Men de er SKREVET av husstanden din :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...