Gjest pekka Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Når jeg skriver innlegg og velger å skrive en annen signatur, så kommer det opp ting/signaturer jeg aldri før har brukt. Når jeg f.eks skriver s på signaturstreken Så dukker forslag opp...Er det da andre enn meg her i huset som er på maskinen? Eller kommer alle doleres forslag til signatur frem? Litt vrient forklart dette, men er det noen som vet? 0 Siter
Gjest forstår hva du mener Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det er vel dine forslag? Eller andre som har brukt den maskinen? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det er vel dine forslag? Eller andre som har brukt den maskinen? åh...det finnes usmakelige ord på mine lister,....hm, får høre med sønnene mine da sukk... 0 Siter
keinstein Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det er et buffer som vises, og lagrer alle tidligere brukte strenger i felt som har samme navn. På DOL ser det ut som feltet heter "Nick", og det kan være andre sider andre steder hvor feltet har samme navn. Tror jeg. 0 Siter
Lula Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 åh...det finnes usmakelige ord på mine lister,....hm, får høre med sønnene mine da sukk... Og ikke nødvendigvis nick som er brukt i dolsammenheng. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Og ikke nødvendigvis nick som er brukt i dolsammenheng. wooops, så da kan det være overalt på nettet ? Ok, takk. 0 Siter
flisa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 wooops, så da kan det være overalt på nettet ? Ok, takk. Men de er SKREVET av husstanden din 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.