Gå til innhold

Mørkebrunt/svart mensblod.....

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie25

De siste 3 menstruasjoner,har jeg lagt merke til at mensblodet,den siste dagen,er mørkebrunt-nesten svart.Absolutt ingenting rødt i det i det hele tatt.Dette blodet virker også ganske tørt og tykt.Lukter ingenting.Hadde en spontanabort i november,var da 10 uker på vei.Ble sjekket m.innvendig UL etter aborten,og de sa det var helt tomt så jeg slapp utskrapning.Kan det alikevel være noe som "henger" igjen etter aborten?Kan vel ikke være normalt å ha slikt blod,selv om det bare er sånn siste mensdagen?En annen ting,er at de siste menstruasjonene har vært så smertefulle den første dagen,at det ikke er mulig å gjøre annet enn å ligge i senga og komme seg på do når det trengs.Tror du det kan være noe galt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23212-m%C3%B8rkebruntsvart-mensblod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Fargen og tykkelse på mensblodet betyr ikke noe. Hvis du ikke har mellomblødninger, tyder det på at det ikke er rester. Hvis du har smerter bør du forsøke Ibux eller lignende medikamenter som du kan kjøpe uten resept. Hvis det ikke hjelper, synes jeg du skal søke lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...