Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelp, jeg skal flytte! :-)

En venninne lånte mine (få) flyttekasser for ikke så lenge siden og nå har jeg fått noen av dem tilbake. Men trenger mange mange flere. Ser at jeg har fått et par flyttekasser som ikke er mine, det står Ikea på dem. Betyr det at de selger sånt på Ikea??

Det ER en flyttekasse altså, ikke noe som har vært varer i.

Enklere å stikke dit enn til et flyttebyrå for å kjøpe, men gidder ikke bomtur.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232123-flyttekasser-p%C3%A5-ikea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=16&productId=25875&langId=-14&parentCats=15561*16296*15776

Klikk også på ordet kasser på linja over bildet, så ser du et utvalg andre kasser de selger på ikea.

Banan-esker eller mindre esker er best egnet til bøker. Bøker i for store kasser = ødelagte rygger.

Gjest gulrota

Ja, de selger slike kasser på IKEA. I tillegg kan du høre på butikker i nærområdet om de har såkalte banankasser. De er supre til flytting og lette å stable

Lurer på hvorfor i all verden folk går bl.a på IKEA og kjøper flyttekasser, når du kan gå på nærbutikken din og få gratis banankasser....

De er kjempesolide og bra og pakke i, har flyttet mange ganger og bare brukt slike gratis-kasser...

Skjønner ikke vitsen med å kjøpe noe man kan få.

Kvinnen med utopiene

Lurer på hvorfor i all verden folk går bl.a på IKEA og kjøper flyttekasser, når du kan gå på nærbutikken din og få gratis banankasser....

De er kjempesolide og bra og pakke i, har flyttet mange ganger og bare brukt slike gratis-kasser...

Skjønner ikke vitsen med å kjøpe noe man kan få.

Ikke alt som får plass i banankasser da :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...