Gå til innhold

Fortsatt uteblitt mens....

Anbefalte innlegg

Kvæfjordkaka:)

Hehe...Må le litt av de siste innlegg og svar. Mange som er/var i samme båt...

Jeg skulle egentlig hatt mensen på mandag. Den har vært mer eller mindre som ei klokke det siste halve året hvertfall. Eneste sist gang da den ikke kom for fullt før natt til onsdag. Men merket allerede på tirsdag at den ble til å komme.

Nå er det fredag, ingen mens har kommet, ikke antydning til det engang. :-) Går rundt og tenker at det sikkert er noe innpassning, og at den kommer NÅ mandag istedetfor...Men det er jo litt dumt kanskje når det har vært 4 uker syklus så lenge. Hvorfor skulle den plutseli bli 5? Hmmmmm.....:-)

MEN, har ikke testa enda. Det var den berømte ENE STREKEN som er så fælt. Thihi, tenker litt sånn at om jeg er gravid, så er jeg nå det. Da kan jeg liksom vente til mandag med å teste. Nå håper jeg liksom...Om jeg får bare EN blå strek, blir jeg bare å lure på hva som nå er feil siden mensen ikke har kommet....

Hehe, tullemus...Må le litt av meg selv....

Vi er nå inne i vår 10 pp tror jeg. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232174-fortsatt-uteblitt-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...