Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 213
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

33

• Prozak

19

• Ugga Bugga

17

Gjest LykligaGatan

Hva som er allminnelig i en slik sammenheng, er irrelevant.

For det første virker du umoden og lite reflektert, om du går til sengs med en første date, og etterpå føler det billig. Hvem er i såfall billig, du eller dama?

For å svare, syns jeg du er temmelig billig, som spør andre om det er ualminnelig å ha sex på første date.

Folk knuller, og syns det gjør godt, enten det er på den første eller den tiende daten.

Gjest kennethioslo

Sikkert ikke så uvanlig det.

Nå var dere like billige begge to, så ikke døm henne for mye nå.

Ja det var vi vel jo. Det begynte med at vi skulle ha kvelsmat. Så ble det så seint at jeg ikke vil nå t banen hun spurte om jeg ville overnatte. Jeg sa ja vi klinte i lang tid så utviklet det seg.

Annonse

Annonse

ShitDiddelyDo

jeg ville tenke helt motsatt. Klaffer det ikke helt så treffes man ikke mer og da må man skynde seg! Klaffer det, har man tid til å vente.

Jeg tenker mer som så at hvis det ikke klaffer vil jeg heller ikke ha sex. Det kan fort medføre så mye faenskap i form av telefoner, tekstmeldinger og pes, og klaffer det ikke vil man jo helst ikke høre noe mer fra personen.

Gjest Aimabel

Jeg tenker mer som så at hvis det ikke klaffer vil jeg heller ikke ha sex. Det kan fort medføre så mye faenskap i form av telefoner, tekstmeldinger og pes, og klaffer det ikke vil man jo helst ikke høre noe mer fra personen.

nå er ikke jeg noen ons jente da :-/ Men jeg tenker som så at klaffer det så vil jeg at det skal bli noe mer. Hvis vi ikke venter kan det hende jeg vil bli skuffa. Hvis det ikke klaffer blir jeg ikke skuffa om han ikke tar kontakt igjen.

ShitDiddelyDo

nå er ikke jeg noen ons jente da :-/ Men jeg tenker som så at klaffer det så vil jeg at det skal bli noe mer. Hvis vi ikke venter kan det hende jeg vil bli skuffa. Hvis det ikke klaffer blir jeg ikke skuffa om han ikke tar kontakt igjen.

Joa, og man jå jo ikke stresse. Begge deler er vel like vanlig.

Forstår de som venter.

Men sitter man der og småkliner og koser seg på slutten av en date, fører vel gjerne det ene med seg det andre, og ting skjer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...